GTA3 - Multi Theft Auto
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 04-06-03 17:20

Hej NG,

Jeg har downloadet den nyeste version af MTA, men kan ikke få det til at
virke.

Hver gang, at jeg forsøger at connecte til standard serveren bliver jeg
smidt af med det samme.

Andre der har oplevet dette problem? Jeg kan heller ikke connecte til min
egen server med succes.

Link:
http://www.multitheftauto.com/page.ph.

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
ICQ# 3806586

Fra : MaRk

Dato : 04-06-03 17:40

Hej

Jeg har hentet det, men har ikke fået testet det endnu.
Vender tilbage når jeg for testet det.

Det er vel version 0,3b vi snakker om ik?

Mvh
Mark

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 04-06-03 18:38

MaRk,

> Det er vel version 0,3b vi snakker om ik?

Ja, det er korrekt!

Kan simpelthen ikke få det til at virke :(.

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-03 18:19

Hej

Ka det lade sig gøre at Spille Multi over LAN i GTA3?

Mvh:
Futte

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 04-06-03 18:39

Futte,

> Ka det lade sig gøre at Spille Multi over LAN i GTA3?

Ja, det skulle være muligt, hvis man kan få MTA til at virke.

Fra : Jonas R.

Dato : 06-06-03 09:14

SNIP

Hmmm her er måske noget som kan hjælpe!
Jeg kører winxp!

Jeg lavede en clean install af GTA 3, opdaterede til patch 1.1 og flyttede
alle min audio filer over fra cd2!
Herefter installerede jeg v. 0.3b og det kørte faktsk i første forsøg! Jeg
har lavet en dedikeret server! Fang mig på icq #11521512 så kan vi jo prøve
at se om det virker!

Jonas

Fra : stig klausen

Dato : 07-06-03 17:48

hej jonas

hvordan tog du alle audio filerne fra cd2??
og hvor lagde du dem hend?

på forhånd tak

mvh stevie

Fra : Jonas R.

Dato : 09-06-03 13:44

SNIP
> hvordan tog du alle audio filerne fra cd2??
> og hvor lagde du dem hend?

Der ligger en folder på cd2 som hedder audi, den lagde jeg bare over i
GTAIII folderen og overskrev. Så smed jeg også en nocd på!