Ang 13 sek tricket på SE telefon.
Fra : Søren

Dato : 04-06-03 16:49

Hej!

Jeg har prøvet 13 sek tricket på min SE T310. Det virker fint nok men jeg
fik ikke den plads til rådighed jeg regnede med. Med alt det der lå på før
havde jeg fra start af 512kb ledig hukommelse. Men efter tricket havde jeg
kun knapt 700kb. Da den var helt ny og jeg tjekkede hukommelse status
regnede jeg ud den havde 1mb fra start af. Og det svarer til det jeg så om
facts på den på en eller anden jeg hjemmeside. Jeg har langt fra den samme
plads. Er der noget jeg mon har gjort forkert?

Venligst

Fra : jec

Dato : 05-06-03 00:28

"Søren" <Nospam@Hotskod.com> wrote in message
> Hej!
>
> Jeg har prøvet 13 sek tricket på min SE T310. Det virker fint nok

Hvad er 13 sek. tricket?

Fra : Søren

Dato : 05-06-03 08:50

"jec" <jesper@fastermail.com> skrev i en meddelelse
> "Søren" <Nospam@Hotskod.com> wrote in message

> Hvad er 13 sek. tricket?

Ved hjælp af et trick han man på SE telefoner få fjernet alt det
forinstalleret gejl
som alligevel er smagsløst. Dvs dårlige ringetoner, grimme billeder og
dårlige spil.

Venligst

Fra : jec

Dato : 05-06-03 10:05

> Ved hjælp af et trick han man på SE telefoner få fjernet alt det
> forinstalleret gejl
> som alligevel er smagsløst. Dvs dårlige ringetoner, grimme billeder og
> dårlige spil.

okay, hvordan har du gjort det?

Fra : Søren

Dato : 05-06-03 10:46

> okay, hvordan har du gjort det?

Sakset fra et tidligere indlæg:

Gå ind i Opsætning --->Nulstil alt --->Nulstil alt --->Fortsæt. Du bliver nu

Venligst

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 05-06-03 11:13

> Gå ind i Opsætning --->Nulstil alt --->Nulstil alt --->Fortsæt. Du bliver
nu
> har

Skummelt

Kan man på en SE ikke bare afinstallere / slette manuelt?

Godt man har Nokia

Fra : Søren

Dato : 05-06-03 11:40

"Peter Sepstrup" <peter@_REMOVE_sepstrupnet.dk> skrev i en meddelelse
> nu
> man
>
> Skummelt
>
> Kan man på en SE ikke bare afinstallere / slette manuelt?

Mig bekendt kan du ikke slette det der er forinstalleret på en Nokia heller.
Det kan jeg da hverken på min 3315 eller 6310i...
Men med tricket kan jeg med min SE...

Venligst

Fra : Anders Hougaard

Dato : 05-06-03 14:38

Søren skrev:

> Mig bekendt kan du ikke slette det der er forinstalleret på en Nokia
heller.
> Det kan jeg da hverken på min 3315 eller 6310i...
> Men med tricket kan jeg med min SE...

Du skulle vel ikke have hørt om noget lignende til T610?

Mvh

Anders

Fra : Lorentz

Dato : 05-06-03 14:43

Hvorfor helvede lærer producenterne aldrig at man ikke vil have det lort
de lægger ind på mobilen som standard?

Fra : Søren

Dato : 05-06-03 15:30

"Lorentz" <lorentzNOSPAMMING@ruc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor helvede lærer producenterne aldrig at man ikke vil have det lort
> de lægger ind på mobilen som standard?

Ja det er et godt spørgsmål. De billeder og ringetoner der lægges ind er da
så kedelige og smagsløse. Og så kan man ikke engang slette dem!

Venligst

Fra : Janus Olsen

Dato : 05-06-03 17:00

Søren wrote:
> [...]
>>

> Ja det er et godt spørgsmål. De billeder og ringetoner der lægges ind
> er da så kedelige og smagsløse. Og så kan man ikke engang slette dem!

Jeg kan slette billeder, spil og lyde på min Siemens S55, så de gode
producenter har lært det

Fra : Enegy

Dato : 06-06-03 11:26

"Janus Olsen" <janus@basicelectronics.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan slette billeder, spil og lyde på min Siemens S55, så de gode
> producenter har lært det

det kan man også på min nokia 6610

energy

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 08-06-03 16:05

"Lorentz" <lorentzNOSPAMMING@ruc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor helvede lærer producenterne aldrig at man ikke vil have det lort
> de lægger ind på mobilen som standard?

Jeg tror sgu´ at de er pisse-nervøse over at skulle have fat i alle mulige
kunder, der er "kommet til" at slette deres forinstallerede ringe-toner og
alligevel gerne vil have dem tilbage, ind i telefonen igen......
Så det er nok pga. økonomien.... Tænk på alt den support de sparer

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : BG

Dato : 04-06-03 18:13

> [...]
>facts på den på en eller anden jeg hjemmeside. Jeg har langt fra den samme
>plads. Er der noget jeg mon har gjort forkert?

T310 holder hukommelsen for spil reservert også etter 13 sek tricket.
Spilen er vek men pladsen er reservert. En bug i softwaren.

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfeile)

====================================== phone pages
http://osbymikro.tk
====================================== free sms
http://2sms.tk
====================================== mail address
info@osbymikro.tk.remove_th.is

Fra : Søren

Dato : 06-06-03 13:37

"BG" <borje@gmx.net> skrev i en meddelelse

> T310 holder hukommelsen for spil reservert også etter 13 sek tricket.
> Spilen er vek men pladsen er reservert. En bug i softwaren.
>
> Börje, fra Sverige (undskyld sprogfeile)

Hmm dvs 13 sek tricket er i det store og hele spildt??
Så kunne jeg jo ligeså godt prøve at få ny software ind igen med det hele
igen?
Da havde jeg jo ca 512kb...

Venligst

Fra : BG

Dato : 07-06-03 21:59

> [...]
>>

> Hmm dvs 13 sek tricket er i det store og hele spildt??
>Så kunne jeg jo ligeså godt prøve at få ny software ind igen med det hele

Jeg har snakket med Ericsson her i Sverige og DE HVED IKKE HVIS DET ER
MULIGT at få et ny software MED SPIL ind igen??????