Kyllingelever.
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 04-06-03 16:25

Hej alle sammen

Må kattene få rå kyllingelever fra "Danpo" (altså det nogen køber til sig
selv)?

Hilsen Randi

Fra : Camilla Baird

Dato : 04-06-03 16:50

On 04/06/2003 17:24, in article bbl306$d0v$1@sunsite.dk, "Randi Skindbjerg
Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> wrote:

> Hej alle sammen
>
> Må kattene få rå kyllingelever fra "Danpo" (altså det nogen køber til sig
> selv)?
>
> Hilsen Randi

Vores får det da en sjælden gang I mellem - de kan godt lide det
Mvh Camilla
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 04-06-03 17:04

> Vores får det da en sjælden gang I mellem - de kan godt lide det
> Mvh Camilla

Det er et fejlkøb.... jeg spiser ikke selv lever så jeg tænkte de dejlige
skabninger kunne få glæde at deres letterer distræte slave