Sydtyskland
Fra : FLJ

Dato : 04-06-03 16:23

Hej Alle
Vi ønsker at prøve noget nyt i år - har ellers camperet en del i Tjekiet og
Ungarn.
Vi kigger på Sydtyskland - Er der nogen som har nogen gode erfaringer med
pladser derned og evt en web-adresse?

mvh
Flemming

Fra : Joergensen

Dato : 05-06-03 17:05

Hej

Vi har et år ligget ved Herbolzheim.
Fin plads ved siden af den offentlige svømmepool.

Europark er et 'must', hvis man har børn.
Men, hvis man vil vil 'offer' lidt flere kilometer, vil jeg anbefale
Kayserberg på den franske side af Rhinen.

Mvh
BRJ

Fra : Verner

Dato : 05-06-03 17:48

On Wed, 4 Jun 2003 17:22:46 +0200, "FLJ"
<flemmingjohansen@hotmail.com> wrote:

>Vi kigger på Sydtyskland - Er der nogen som har nogen gode erfaringer med
>pladser derned og evt en web-adresse?

Hej Flemming,

kig på denne plads i Wertheim:
http://www.azur-camping.de/wertheim/wertheim.html

Vi skulle bare lige være på den et par dage sidste år - vi blev der i
næsten 2 uger !

Lå 2 meter fra floden Main - pragtfuld sted og hyggelig by..

Verner

Fra : Harry

Dato : 07-06-03 09:44

"FLJ" <flemmingjohansen@hotmail.com> wrote in message news:<3ede0ebd$0$13165$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> Ungarn.
> Vi kigger på Sydtyskland - Er der nogen som har nogen gode erfaringer med

Hej Flemming.
Sydtyskland er jo et noget vidt begreb. Hvad med Schwarzwald - Alsaces
tyske modstykke - ? En del af Schwarzwald hedder Breisgau og er også
værd at besøge. Længere mod øst har vi Bayern og dér er også
pragtfuldt f.eks. i Bayrischer Wald. Hans har samlet en del
informationer om Tyskland: http://hanses-campingsider.dk/tyskland.htm,
du kan nok nok komme videre derfra. Der er i hvert fald mange
informationer,

Harry

Fra : Harry

Dato : 13-06-03 19:06

hansduggen@direkte.org (Harry) wrote in message news:<b1c280f2.0306070043.61090ce8@posting.google.com>...

> [...]
> værd at besøge. Længere mod øst har vi Bayern og dér er også
> pragtfuldt f.eks. i Bayrischer Wald. Hans har samlet en del

ups - det hedder selvfølgelig: http://www.hanses-campingsider.dk/tyskland.htm

undskyld