MS Windows
briani 27239
Nyhedslæser til windows xp der kan læse yE~
Fra : zigge

Dato : 04-06-03 15:54

Hej

Er der nogen der kan anbefale subj., helst en nononsens i stil med Outlook
Express?

Mvh
//zigge

Fra : jens

Dato : 04-06-03 15:56

"zigge" <laser.snabela@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der kan anbefale subj., helst en nononsens i stil med Outlook
> Express?

Xnews.

Mvh Jens

Fra : Madsen

Dato : 04-06-03 17:18

zigge skrev:

> Er der nogen der kan anbefale subj., helst en nononsens i stil med
> Outlook Express?

Du kan også få yEnc til at fungere med Outlook Express vha. et
tredjepartsprogram. Prøv at høre i gruppen som omhandler Outlook
Express. De ved garanteret hvordan.

Madsen.

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 04-06-03 17:58

Madsen wrote:
> Du kan også få yEnc til at fungere med Outlook Express vha. et
> tredjepartsprogram. Prøv at høre i gruppen som omhandler Outlook
> Express. De ved garanteret hvordan.

Jeg ved at yProxy kan - men det kræver vidst en større omgang opsætning, som
jeg i hvert fald ikke gider
http://www.brawnylads.com/yproxy/

--
Martin K

Fra : Jens og Jannie

Dato : 04-06-03 19:50

Martin Kirschmeyer wrote:

> Jeg ved at yProxy kan - men det kræver vidst en større omgang
> opsætning, som jeg i hvert fald ikke gider
> http://www.brawnylads.com/yproxy/

Helt uenig, det tog mig 2 minutter.

Jens

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 04-06-03 19:56

Jens og Jannie wrote:
> Helt uenig, det tog mig 2 minutter.

Det jeg mener er at som jeg har forstået det skal have yProxy til at køre
hele tiden, da NNTP serveren skal pege på yProxy. Men jeg gider ikke have
sådan noget til at køre når jeg ikke skal bruge det. Det tager
systemressourcer...

Men kan det lade sig gøre således at man blot åbner programmet når man skal
bruge det, er jeg da lydhør overfor en evt. løsning....

--
Martin K

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 05-06-03 03:54

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> wrote in message

> Jeg ved at yProxy kan - men det kræver vidst en større omgang opsætning,
som
> jeg i hvert fald ikke gider
> http://www.brawnylads.com/yproxy/

Større omgang opsætning?? Det tager lige præcis 3 sekunder i yProxy og 2
sekunder i OE at sætte det op..

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-03 20:23

zigge skrev:

> Hej
>
> Er der nogen der kan anbefale subj., helst en nononsens i stil med
> Outlook Express?

Et godt freeware program, som er let
at sætte op:
www.yenc32.com

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Martin Schultz

Dato : 05-06-03 06:59

On Wed, 4 Jun 2003 16:53:36 +0200, "zigge" <laser.snabela@pc.dk>
wrote:

>Hej
>
>Er der nogen der kan anbefale subj., helst en nononsens i stil med Outlook
>Express?

Forte Agent fra www.forteinc.com

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Rudi Stegen

Dato : 04-06-03 23:54

Hej zigge, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Er der nogen der kan anbefale subj., helst en nononsens i stil med
> Outlook Express?

Mange er glade for Dialog <http://www.40tude.com/>, der ikke er helt
vildt anderledes end OE. (Modsat fx den af Jens nævnte Xnews).

Den ligner Agent temmelig meget, og fyren har ret sikkert kigget
grundigt på Agent, inden han skrev den. Nogle mener, den er bedre end
Agent. Et måske mere sikkert fortrin er, at den (foreløbig da) er
gratis.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : jens

Dato : 05-06-03 00:04

"Rudi Stegen" <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> skrev i en meddelelse

> Et måske mere sikkert fortrin er, at den (foreløbig da) er
> gratis.

Xnews er og gratis.
Men dog ikke helt simpelt det er rigtig.

Mvh jens

Fra : Rudi Stegen

Dato : 05-06-03 00:15

Hej jens, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Xnews er og gratis.

Dét er den.

> Men dog ikke helt simpelt det er rigtig.

Nej, da jeg i hine dage skiftede fra OE4 til Xnews, syntes jeg ikke, de
lignede hinanden til forveksling

Jeg ved ikke, om Dialog er nemmere eller ej. Men udfra billeder og
omtale at dømme minder den som Agent væsentlig mere om OE, end Xnews
gør.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : zigge

Dato : 05-06-03 00:27

Tak for alle svarene

Jeg har nu testet lidt på de forskellige i har foreslået og besluttet mig at
prøve med Dialog...
En af de vigtige ting er at jeg kan sætte programmet op til at dekode yEnc
automatisk ved hentning lige som Combine and decode, helst helt automatisk.
Så nu vil jeg se hvordan det spænder af.

Mvh
//zigge