MS Windows
briani 27239
XP - formange genveje i Startmenu
Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 04-06-03 15:33

Jeg har installeret så mange programmer, at der ikke mere er plads til at
vise alle på skærmen, når jeg går ind under start-programmer. Jeg kan
selvfølgelig omorganisere dem i diverse kategorier, men er er ikke en
smartere måde?

Lars

Fra : WE

Dato : 04-06-03 15:51

Højreklik -> Slet

Fra : Frede Sørensen

Dato : 04-06-03 15:54

> [...]
> vise alle på skærmen, når jeg går ind under start-programmer. Jeg kan
> selvfølgelig omorganisere dem i diverse kategorier, men er er ikke en

Tja, du kan bruge "personlige mnuer", så er der kun dem, du lige har brugt.
Ellers kan du jo bare rulle. Husk i øvrigt at vælge "små ikoner" (dette
gælder vist kun i klassisk menu, som jeg bruger, jeg har aldrig kunnet lide
XPs menu).
Ellers er det smarteste nok, at inddele dem i undermapper. Alle du har i
hurtigstartfeltet kan du jo også slette fra menuen.
Du kan også lave en ekstra startmenu til nogle af programmerne.

Fra : Edmund

Dato : 04-06-03 17:56

Lars Holm Thomsen wrote:
> [...]
> til at vise alle på skærmen, når jeg går ind under start-programmer.
> Jeg kan selvfølgelig omorganisere dem i diverse kategorier, men er er

Højreklik på startknappen og vælg egenskaber / tilpas / advanceret / rul
i menuen programmer

--
Mvh Edmund

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 05-06-03 08:41

Det var lige det! Tak! og tak for de andre forslag også!

Lars!