Musik i Matrix Trailer
Fra : Skægpest

Dato : 04-06-03 14:46

Hvilket stykke musik er det der bliver spillet 1 min. og 40 sek. inde i den
endelige trailer???

Hilsen
SkægPest

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-06-03 15:20

Skægpest wrote:
> Hvilket stykke musik er det der bliver spillet 1 min. og 40 sek. inde i den
> endelige trailer???

"Tre små ord" med Lis og Per.

/David

P.S. Er du gal en hjemmeside... http://www.lisogper.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-03 21:48

> "Tre små ord" med Lis og Per.
>
> /David
>
> P.S. Er du gal en hjemmeside... http://www.lisogper.dk/

Øh? Det er da ikke helt rigtigt? Eller tager jeg fejl...?
Lis & Per kombineret med The Matrix? Ej... den holder sq ikke... Men
sjovt var det da...

Fra : Tømreren

Dato : 06-06-03 11:42

"Skægpest" <dsl63325@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket stykke musik er det der bliver spillet 1 min. og 40 sek. inde i
den
> endelige trailer???

Jeg ved at POD har lavet noget af musikken

Mvh
Tømreren