Mail og Kalender prob. med oprette grupper
Fra : Bo Trads

Dato : 04-06-03 14:29

Jeg har behov for at sende sms og email til nogle grupper
i en klub.Jeg har været inde på TDCMobils hjemmeside
under Mail og Kalender.Det ser jo ud som skabt dertil.
Jeg kan lave grupper-jeg kan oprette kontakpersoner
men når jeg prøver at tilknytte disse
til en gruppe popper der et vindue op der fortæller
at jeg er logget ud og at jeg skal logge ind igen.
Men jeg er ikke logget ud og det hjælper heller ikke
at logge ind igen.
Nogen der kan hjælpe ?.
Jeg har prøvet TDCMobil men får ingen svar.
Mvh. Søren Mathiesen
asea@bsradio.dk

Fra : Fischer

Dato : 04-06-03 16:13

> [...]
> at logge ind igen.
> Nogen der kan hjælpe ?.
> Jeg har prøvet TDCMobil men får ingen svar.

Hvis du kigger blot 4 skridt tilbage i gruppen kan du se at du ikke er den
eneste.

Jeg har i dag fået følgende lidt kryptiske svar fra TDC:
"Jeg kan oplyse dig om, at vi desværre først i dag er blevet gjort bekendt
med at der har været fejl på mail og kalender.
Iflg. vores webansvarlige skal du kunne tilmelde dig igen i morgen."

*Fischer