MSI K7T266 Pro2 ver. 2.0
Fra : Yir

Dato : 04-06-03 14:25

Hejsa.

Jeg har et MSI K7T266 Pro2 ver. 2.0 bundkort og jeg overvejer pt en CPU
opgradering.
Jeg har været ind på MSI's hjemmeside og kigge lidt på BIOS versioner.
Så vidt jeg kunne finde ud af, kan bundkortet maximal klare Athlon XP 2100+
med den nyeste BIOS.
Problem er den CPU jeg gerne vil have, er en Thoroughbred XP 2400+

Vil den kunne køre på mit bundkort?
MSI's egen CPU support kan den ikke, men er den til at stole på?
Vil virke, hvis den bliver clocket ned?
Har PC2100 ram, virker de med en Thoroughbred?

På forhånd tak :)

Mvh.
Peter Søsted

Fra : Claus Krogsgaard

Dato : 04-06-03 17:27

Yir wrote:

> [...]
> Vil virke, hvis den bliver clocket ned?
> Har PC2100 ram, virker de med en Thoroughbred?

Hej Peter.

Tror desværre du må ud og købe nyt MB... ASUS boards har samme problem...

/Claus