Skærme
Fijala 3554
Hvilken skærm?
Fra : Klaus Petersen

Dato : 04-06-03 14:21

Hej ng.

Nu er jeg blevet møj træt af min monitor og jeg vil have en ny.

Jeg vil gerne holde mig til CRT skærme i et prisleje omkring 5000-6000 kr.

Men hvad er godt?

Link til anmeldelser eller personlige erfaringer vil jeg sætte pris på.

Klaus.

Fra : Mads TJ

Dato : 05-06-03 09:31

prøv denne følgende sites...:

http://www.eboodle.com/buy/browse__cat_id--416.html
http://hwreviews.netscape.com/hardware/0-2645871-8-20758352-5.html?tag=st.co.2645871-8-20758352-4.dir.2645871-8-20758352-5
http://www.reviewcentre.com/products93.html
http://hwreviews.netscape.com/hardware/1,10121,0-2295747-402-0,00.html
http://geek.dealtime.com/xPP-Monitors
http://zdnetshopper.cnet.com/shopping/0-8398-1410-0-0.html?tag=pop

- mange af dem er mest om lcd'ere... fordi jeg selv har været på udkig efter
én.. men det burde være muligt at finde noget om CRT'ere...

http://www.pcworld.com/reviews/index/0,00.asp
- indeholder med garanti test omk. CRT'ere

mvh. Mads