Kattetræf i Østjylland.
Fra : Heidi Bojsen

Dato : 04-06-03 13:51

Hej!!

Hvad skete der med det kattetræf? Gik det helt i vasken?
Håber på at det bliver til noget.

Knus
Heidi, der håber Mitzy snart finder hjem igen. Hun er stukket af

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 04-06-03 17:31

"Heidi Bojsen" <Heidi.Bojsen(nospam)@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!!
>
> Hvad skete der med det kattetræf? Gik det helt i vasken?
> Håber på at det bliver til noget.

Hej Heidi

Nej, det er da forhåbentlig ikke gået i vasken! Jeg har kigget lidt på
meldingerne ang. dato og vil på den baggrund foreslå enten weekenden 21-22/6
eller 5-6/7. Det skal naturligvis ikke forstås som at vi skal holde et
to-dages træf, men enten lørdag eller søndag, afhængigt af folks
præferencer.

MVH Mette

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 04-06-03 17:48

> [...]
> eller 5-6/7. Det skal naturligvis ikke forstås som at vi skal holde et
> to-dages træf, men enten lørdag eller søndag, afhængigt af folks

Hej igen.

Ok, jeg kan ikke d. 5-6 juli. Der tager vi på ferie.
Så jeg vil helst den anden weekend, altså d. 21-22 juni.

Knus
Heidi, hvis misser stadigvæk ikke er kommet hjem

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 04-06-03 18:02

> Hej igen.
>
> Ok, jeg kan ikke d. 5-6 juli. Der tager vi på ferie.
> Så jeg vil helst den anden weekend, altså d. 21-22 juni.

Det er noteret!

> Knus
> Heidi, hvis misser stadigvæk ikke er kommet hjem

Pyh, jeg krydser fingre. Kan alt for godt huske fornemmelsen fra Alladins
springtur i vinters. 5 uger var han væk, og hold op hvor var jeg glad, da
han kom hjem. Så var det også, vi byggede løbegård...

MVH Mette

Fra : Heidi Bojsen

Dato : 04-06-03 19:30

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> springtur i vinters. 5 uger var han væk, og hold op hvor var jeg glad, da
> han kom hjem. Så var det også, vi byggede løbegård...

Takker for de pæne ord, men en løbegård havde ikke hjulpet idag. Datteren
havde døren forlænge åbne og så smuttede hun ud uden vi opdagede det

Knus
Heidi

Fra : Elwarth

Dato : 04-06-03 21:13

> [...]
> eller 5-6/7. Det skal naturligvis ikke forstås som at vi skal holde et
> to-dages træf, men enten lørdag eller søndag, afhængigt af folks

Hej Mette
Jeg kan begge weekender, dog helst ikke lørdag d. 21/6. Men kan det kun
blive der, kommer jeg alligevel, så er jeg bare lidt træt

Venligst
Dorthe

Fra : Birgitte

Dato : 05-06-03 08:51

> [...]

> eller 5-6/7. Det skal naturligvis ikke forstås som at vi skal holde et
> to-dages træf, men enten lørdag eller søndag, afhængigt af folks

Hmm igen kan jeg ikke nogen af datoerne...
Jeg flyver til Alanya (Tyrkiet) d. 21.6 og kommmer først hjem natten til d.
6.7 ævvvvv.
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 05-06-03 22:23

> [...]
>
> Nej, det er da forhåbentlig ikke gået i vasken! Jeg har kigget lidt på
> meldingerne ang. dato og vil på den baggrund foreslå enten weekenden

Jeg kan ikke d. 5-6. juli. Så hellere d. 21/6 eller måske d. 12/7??

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 06-06-03 08:34

"Katrine Nederby" <katnederby-sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kan ikke d. 5-6. juli. Så hellere d. 21/6 eller måske d. 12/7??

D. 12/7 er også en mulighed. I første omgang tænkte jeg egentlig, at det
ikke skulle være FOR langt ude i fremtiden. Hvad siger I andre: er det en
god dato?

MVH Mette

Fra : Nina PB

Dato : 06-06-03 11:23

Jeg synes altså også at det er en ret så go' ide med træf i det
østjyske, -men tør slet ikke binde an på at komme med forslag til
datoer.. (Sommerferie og overblik hænger slet ikke sammen i mit hoved
lige nu!)
Men jeg LOVER at jeg piller øjnene ud hvis jeg finder på at medbringe
tørfisk!!

Nina PB

Fra : Elwarth

Dato : 06-06-03 19:02

> D. 12/7 er også en mulighed. I første omgang tænkte jeg egentlig, at det
> ikke skulle være FOR langt ude i fremtiden. Hvad siger I andre: er det en
> god dato?

Fint med mig, selvom jeg også gerne vil "træffe" rimeligt snart
I mellemtiden er d. 21/6 røget helt ud for mit vedkommende, men d. 22/6 er
stadig åben.

Venligst
Dorthe (Som kan tilbyde kørsel fra Jelling/Vejle)

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 06-06-03 17:02

Altså, har I læst, at de på Sydsjælland kan stille 14-16 mennesker til et
kattetræf!
Opråb, østjyder, kom nu ud af busken. Det skal jo ikke hedde sig...

MVH Mette

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 06-06-03 17:38

Mette Svangren Guttesen <svangut@hotmail.com> wrote:
> Altså, har I læst, at de på Sydsjælland kan stille 14-16 mennesker
> til et kattetræf!
> Opråb, østjyder, kom nu ud af busken. Det skal jo ikke hedde sig...
>
> MVH Mette

Nej, det skal det ikke. Kan alle weekender.
Tilbyder kørsel fra Århus og omegn.

--
M.v.h
Niels =/\ . . /\=

Fra : Katrine Nederby

Dato : 06-06-03 22:38

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsenTAENTREO@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det skal det ikke. Kan alle weekender.
> Tilbyder kørsel fra Århus og omegn.

Hej Niels.

Det tilbud vil jeg måske gerne tage imod Men det kommer an på, hvornår
det bliver.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 06-06-03 23:11

> Nej, det skal det ikke. Kan alle weekender.
> [...]
Det tilbud vil jeg da også meget gerne benytte mig af - alt efter hvilken
dato der bliver sat. Nøj - mit første kattetræf - måske.

Hilsen Tina

--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk