GSM til alm. dial-in forbindelse (IKKE Int~
Fra : John Larsen

Dato : 04-06-03 13:43

Det firma jeg arbejder i har et dial-in nummer, hvorigennem jeg kan
tilgå deres netværk. Hjemmefra ringer jeg blot nummeret op med et
almindeligt 56K modem tilsluttet min PC, gennem det normale fastnet
telefonstik.

Men hvis jeg nu ønsker at tilkolbe mig det samme nummer fra min
bærbare over en GSM mobiltelefon, hvordan kan jeg så det? Hvilket
udstyr skal jeg købe? Og er der specielle services som mit abonnement
skal understøtte?

Tak, John.

Fra : Ole_

Dato : 16-06-03 13:16

"John Larsen" skrev d. 04-06-03 13:43 dette indlæg :

> [...]
> bærbare over en GSM mobiltelefon, hvordan kan jeg så det? Hvilket
> udstyr skal jeg købe? Og er der specielle services som mit abonnement

Hej John

Jeg mener der er 2 ting som du skal have.

1. Du skal have et data-abonnement
2. Dit mobil nr. skal "noteres" på Dial-in serveren.

Så skulle du være køreklar.

Ole_

http://www.kandu.dk/