(Ingen) Penge tilbage for gammelt sim-kort~
Fra : Hans Paulin

Dato : 04-06-03 09:14

....den 3.5.03 sendte jeg mit gamle simkort ind til

TDC Mobil A/S
MKBB
Telegade 2
2630 Taastrup

- da jeg var gået over til Telmore - der var 122,68 kr. tilbage
på det...

....nu er der gået en måned, og jeg har endnu intet hørt...

....jeg har anført min adresse i brevet og på kuverten...

Anyone?
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-06-03 09:22

Hans Paulin wrote:

> Anyone?

....nå - ringede lige til TDC-mobil - hvor en medarbejder ville
rykke for beløbet - so far so good
Hans

Fra : MaRk

Dato : 04-06-03 09:24

"Hans Paulin" <hans_fjernes_@it.dk> skrev i en meddelelse
> ...den 3.5.03 sendte jeg mit gamle simkort ind til
>
> - da jeg var gået over til Telmore - der var 122,68 kr. tilbage
> på det...
>
> ...nu er der gået en måned, og jeg har endnu intet hørt...

Jeg har da aldrig hørt at man kan få pengene tilbage for sit taletids kort,
kan man det??

Mvh
Mark

Fra : Hans Paulin

Dato : 04-06-03 09:45

MaRk wrote:

> Jeg har da aldrig hørt at man kan få pengene tilbage for sit
taletids
> kort, kan man det??

....over et vist beløb skulle det ku la sig gøre - det var
Fischer, der gjorde mig opmærksom på det...

....regn med et vist administrationsbeløb...
Hans