Email og mobil.
Fra : Henrik Høgh

Dato : 04-06-03 09:03

Hej alle.

Jeg har tidligere luftet mit problem, men det gav ingen løsning.
Jeg vil sende e-mail fra min "gamle" telefon. Det er en Nokia 3310.
Jeg vil taste en besked ind på min telefon, og derefter sende den til en
e-mailadresse.
Det kan jeg ikke.
Sonofon siger til mig at denne service er lukket ned.
Kan det passe jeg slet ikke (mere) kan sende til en e-mailadresse?

Henrik Værum Høgh

Fra : Lorentz

Dato : 04-06-03 10:40

i samme tråd.

Hvad er nummeret til Telmores "email-gateway"?

Fra : Fischer

Dato : 04-06-03 10:45

> i samme tråd.
> Hvad er nummeret til Telmores "email-gateway"?

Samme som TDC: 200

*Fischer

Fra : Fischer

Dato : 04-06-03 10:54

> [...]
> Sonofon siger til mig at denne service er lukket ned.
> Kan det passe jeg slet ikke (mere) kan sende til en e-mailadresse?

Hvis Sonofon siger at den er lukket, så burde det jo være rigtigt.
Meeeen - det kunne jo let være at det har misforstået spørgsmålet og troet
at du mente det omvendte, altså E-mail til SMS.

Men du kan jo prøve. Nummeret du skal sende til er: 40900093

*Fischer

Fra : Ivar Madsen

Dato : 04-06-03 17:22

Fischer skrev Onsdag den 4. juni 2003 11:54 i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Hvis Sonofon siger at den er lukket, så burde det jo være rigtigt.
> Meeeen - det kunne jo let være at det har misforstået spørgsmålet og
> troet at du mente det omvendte, altså E-mail til SMS.

Man skal bare være Sonofon Internet kunde, så kan man godt modtage en
mail, eller retter Subj: og From: headerne.

Ivar Madsen

Fra : Jan Larsen

Dato : 04-06-03 20:18

> Man skal bare være Sonofon Internet kunde, så kan man godt modtage en
> mail, eller retter Subj: og From: headerne.

Kan du uddybe det.

/Jan

Fra : Ivar Madsen

Dato : 04-06-03 20:26

Jan Larsen skrev Onsdag den 4. juni 2003 21:17 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Kan du uddybe det.

Som Sonofon Internet kunde, så får du en mail adr. der hedder
tlf.nr @ mail sonofon dk
Til den kan du få "varsling" hvor du får en SMS med From: og Subj:
headerne.
Gå ind i en butik der har Sonofon aftaler på lager, så kan du have det
i løbet af et par uger,,,

Ivar Madsen