Vildkat
Fra : Sara

Dato : 04-06-03 05:16

Dette er historien om en gravid vildkat som var heldig at nogen gad
tage hende til sig og give hende et hjem og tryghed før fødslen.

http://crazytracy.com/kittycentral/000483.html#000483

Familien som tog morkatten til sig har dukumenteret killingernes
opvækst med billeder og få sjove kommentarer næsten hver dag. Hvis
ikke jeg allerede havde "kitten fever" så har jeg det ihvert fald nu.
:)

Følg linkene på toppen af siden for at navigere.

Sara

PS. Siden er på engelsk, men det er mest billeder

Fra : Blue

Dato : 04-06-03 10:01

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://www.giantcompany.com

"Sara" <sara@cedar-rapids.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Følg linkene på toppen af siden for at navigere.
>
> Sara
>
> PS. Siden er på engelsk, men det er mest billeder

Har ikke læst historien, men din beskrivelse lyder meget som Tortiekattens
historie.
Har ikke lige link til historien, men den kan findes andet sted i NG´en.

Hilsen Katja

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-06-03 13:11

Her er link til Tortie's historie