Chassiset-fan stik på P4PE GL/F/SATA/GD-bu~
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 03-06-03 23:48

Hej

Hvad bruges Chassiset-Fan til udover CPU-Fan? Hvad med Q-Fan - hvad bruges
det til?

På forhånd mange tak for hjælpen!

Venlig hilsen Bart Bedtsen

Fra : Thomas Rokamp

Dato : 04-06-03 10:35

>Hvad bruges Chassiset-Fan til udover CPU-Fan? Hvad med Q-Fan - hvad bruges
>det til?

Chassis Fan er til at tilslutte kabinet blæsere. Du kan max. tilslutte
én, hvis du vil følge RPM i bios eller Asus eget Probe program.

Q-Fan er en ASUS ting, der skulle kunne kontrollere dine blæsere og
sætte dem hhv. op og ned i RPM hvis dit system er varmt eller koldt.

Der er mere info på www.asus.com.tw

/Crax

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-06-03 14:17

"Thomas Rokamp" <mail@crax.dk> wrote in message

> Q-Fan er en ASUS ting, der skulle kunne kontrollere dine blæsere og
> sætte dem hhv. op og ned i RPM hvis dit system er varmt eller koldt.

Hvilke andre producenter har sådan en ting?

Jeg har vist også set noget Aopen bundkort med sådan noget...

Men hvad med andre?

Fra : Claus Krogsgaard

Dato : 04-06-03 17:19

Bjarke Hansen wrote:

> "Thomas Rokamp" <mail@crax.dk> wrote in message

> Hvilke andre producenter har sådan en ting?
>
> Jeg har vist også set noget Aopen bundkort med sådan noget...
>
> Men hvad med andre?

Der er mange der bruger princippet, men de kalder det alle noget andet...

/Claus

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-06-03 17:50

"Claus Krogsgaard" <newz.ck@krogsgaard.dk> wrote in message

> Der er mange der bruger princippet, men de kalder det alle noget andet...

Ja, men hvilke?