Colorado-sagaen - igen
Fra : Stefan Garvig

Dato : 03-06-03 23:56

Hej

Jeg har tidligere spurgt om ovenstående tv-serie, men tråden er i noget
bedaget, så jeg starter en ny.

Colorado-sagaen, der i øvrigt på engelsk/amerikansk hedder Centennial, er
produceret af Universal Studios. Kender nogen her i gruppen den danske
importør eller distributør af Universal Studios produkter her i Danmark? Så
vil jeg nemlig kontakt vedkommende i min søgen efter tv-serien.

Jeg har søgt på www.amazon.com, og der kan jeg købe serien - men i
TDSC-format (tror jeg nok, det hed). Formatet er i hvert fald ikke PAL, som
vi jo bruger her til lands.

Glæder mig meget til at høre fra jer.

Venligst

Stefan Garvig

PS: Skulle nogen her i gruppen have serien til salg, så tøv ikke med at
kontakte mig (tlf. 44 91 39 02).

--
**********
For direct reply only:

Fra : Mogens

Dato : 04-06-03 06:13

On Wed, 4 Jun 2003 00:55:33 +0200, "Stefan Garvig" <sgdataGED@edb.dk>
wrote:

>Jeg har søgt på www.amazon.com, og der kan jeg købe serien - men i
>TDSC-format (tror jeg nok, det hed). Formatet er i hvert fald ikke PAL, som
>vi jo bruger her til lands.

Hej

Jeg har købt flere videoer hos Amazon i USA og ja, de er i det
amerikanske NTSC format, men hvis dit TV og din video ikke
er alt for gamle, så kan de sikkert sagtens vise NTSC uden at
det vil gøre nogen forskel. Langt de fleste videomaskiner som
er lavet inden for de sidste 6-7 år kan nemlig godt afspille NTSC
bånd og det samme gælder TV apparater. Prøv at tjekke dine
manualer.

Der er sådan set kun 2 små problemer med amerikanske bånd.
Du får ingen danske undertekster og du kan ikke kopiere et
NTSC bånd. Normale videomaskiner kan godt afspille NTSC
formatet, men de kan ikke optage i det, så en kopi vil kun
indeholde støj.

mvh Mogens

Fra : Thomas Ærvold Bjerr~

Dato : 04-06-03 06:40

Prøv Universal Pictures - følgende 2 numre stod på De Gule Sider: 33 26 01
80 og
33 22 01 89

Hilsen Thomas

"Stefan Garvig" skrev i en meddelelse
> [...]
> importør eller distributør af Universal Studios produkter her i Danmark?

> vil jeg nemlig kontakt vedkommende i min søgen efter tv-serien.

begin 666 dot_tr.gif
M1TE&.#EA`0`!`)'_`/___P```/___P```"'_"T%$3T)%.DE2,2XP`M[M`"'Y
6! $```(`+ `````!``$```("5 $`.P``
`
end

Fra : PerX ...

Dato : 07-06-03 18:35

In article <bbj8vj$1fdj$1@news.cybercity.dk>, sgdataGED@edb.dk says...
> Hej
>
> Jeg har tidligere spurgt om ovenstående tv-serie, men tråden er i noget
> bedaget, så jeg starter en ny.

Folk gik nok bare ud fra du optog den på TV2 når den kommer :)
Men det kan være der er andre som vile have den når den har været sent
(igen igen) så måske giver det mere opmærksomhed i salgs cirklerne.