Cisco 1721 op mod en 3005 VPN concentrator
Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 03-06-03 23:48

Hej NG

Jeg er ved at konfigurere en Cisco 1721 til at connecte med en Cisco 3005
concentrator

Anvender ezvpn , mode client

Forbindelsen til Lan v. cisco 3005 fungerer perfekt, men er det muligt at få
trafik til Internet udenom tunnnelen? Så vidt jeg kan læse kan man ikke gøre
det på Concentratoren på samme måde som med software-klienten.

---------- Uddrag af konfiguration -----------------

crypto ipsec client ezvpn NAME
group *********** key ************
mode client
peer A.B.C.D
!
interface Ethernet0
ip address A.B.C.D 255.255.255.240
half-duplex
crypto ipsec client ezvpn NAME
!
interface FastEthernet0
ip address 192.168.1.1 255.255.255.0
speed auto

mvh
Niels Henrik

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 04-06-03 00:30

> [...]

gøre
> det på Concentratoren på samme måde som med software-klienten.

Har løst det!

Det kunne jeg godt, jeg kan anvende "only tunnel networks in list" hvilket
er præcis hvad der skal til. (men bypass-funktionen kan ikke anvendes ifm.
ezvpn)

mvh
Niels Henrik