Dina
Fra : Michael Hjorth

Dato : 03-06-03 23:03

Hej gruppe

Jeg har lige postet et billede af Dina i dk.binaer:

Vi skal hente hende på tirsdag, jeg glæder mig helt vildt!

Vi lavede i går en lille "kurv" af en papkasse, men den har kattene
indtaget. Jeg må nok hellere lave to til, så der er en til hver af kattene
(vi har to) og en til hunden Nu har vi ikke haft hund i tre måneder,
så det kan selvfølgelig også være at kattene flytter udenfor og kun kommer
hjem til spisetiderne. Nu havde de lige vænnet sig til at have huset for
sig selv.

Michael.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 04-06-03 08:05

Hej Michael

"Michael Hjorth" <mhjorth1@netscape.net> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige postet et billede af Dina i dk.binaer:

nøjjjjj hvor er hun bare kær, hvilken race er hun?

> Vi skal hente hende på tirsdag, jeg glæder mig helt vildt!

det kan jeg godt følge dig i, og man synes bare de sidste dage op til man
skal hente hunde går ekstremt langsomt.

Rigtig held og lykke med hende, glæder mig til at høre meget mere om hende.

Mange hilsner fra
Bolette

Fra : Michael Hjorth

Dato : 04-06-03 16:23

On Wed, 04 Jun 2003 09:05:22 +0200, Bolette Nielsen wrote:

> Hej Michael
>
> "Michael Hjorth" <mhjorth1@netscape.net> skrev i en meddelelse
>
> nøjjjjj hvor er hun bare kær, hvilken race er hun?

Hun er en Rhodesian Ridgeback. Jeg har postet et billede mere, se også
svar til Leyna.

> det kan jeg godt følge dig i, og man synes bare de sidste dage op til
> man skal hente hunde går ekstremt langsomt.

Ja, det kræver en del tålmodigehed, men nu er det tæt på.

> Rigtig held og lykke med hende, glæder mig til at høre meget mere om
> hende.

Tak, jeg vil poste igen når vi får hende hjem.

Michael.

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 04-06-03 16:56

"Michael Hjorth" <mhjorth1@netscape.net> skrev i en meddelelse

Hej igen

> Hun er en Rhodesian Ridgeback. Jeg har postet et billede mere,

Ja, på det billed kan man se hun er en RR, flot hund.

> Ja, det kræver en del tålmodigehed, men nu er det tæt på.

Ja, du skal blot sove 6 gange til *G*

> Tak, jeg vil poste igen når vi får hende hjem.

det vil jeg glæde mig til

mange hilsner fra

Bolette

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 04-06-03 08:09

Hejsa.

Den er da bare sød, øjnene lyser af frækhed, husk at indkøbe masser af
køkkenruller, plaster til d.i.v. bid og fjern alt af værdi. Hi.
Min er nu 3,5mnd, bruger stadig lidt køkkenrulle, plasteret spare vi
efterhånden på og alt af værdi fjerner han, ud i haven ryger tasker, bamser,
dukker, m.m. Dygggggtiggg til aport, bare ikke når han skal.
Rigtig god fornøjelse, glæd jer.
V H Gitte

Fra : Leyna

Dato : 04-06-03 09:34

On Wed, 04 Jun 2003 00:02:55 +0200, Michael Hjorth
<mhjorth1@netscape.net> wrote:

>Hej gruppe
>
>Jeg har lige postet et billede af Dina i dk.binaer:
>
>Vi skal hente hende på tirsdag, jeg glæder mig helt vildt!

Det kan jeg godt forstå, for hun ser da vildt dejlig ud.
Min forrige hund hed også Dina, men ligner dog ikke denne Dina det
mindste. Hvad er det for en race?

Og helt OT... Hvordan linker du til din post i binaer? Jeg har ikke
lyst til at abonnere på dk.binare, men ville jo gerne se billederne
som folk her fra gruppen smider dér, så denne måde at linke på er bare
helt genial.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Michael Hjorth

Dato : 04-06-03 16:19

On Wed, 04 Jun 2003 10:34:13 +0200, Leyna wrote:

> Det kan jeg godt forstå, for hun ser da vildt dejlig ud. Min forrige
> hund hed også Dina, men ligner dog ikke denne Dina det mindste. Hvad er
> det for en race?

Det er en Rhodesian Ridgeback, det ses lidt tydeligere på dette billede:

Så vidt jeg husker er det hende i midten, men det kan være svært at holde
styr på 9 hvalpe

> [...]
> til at abonnere på dk.binare, men ville jo gerne se billederne som folk
> her fra gruppen smider dér, så denne måde at linke på er bare helt

Det er ikke så svært:
- Post billedet først.
- Når du kan se det i gruppen, så find den header som hedder Message-ID.
- Her kan du se det nummer du skal skrive i linket.
- Indsæt det i din post med "news:" foran så er den der.

Michael.

Fra : Leyna

Dato : 05-06-03 09:26

On Wed, 04 Jun 2003 17:18:50 +0200, Michael Hjorth
> [...]

>- Her kan du se det nummer du skal skrive i linket.
>- Indsæt det i din post med "news:" foran så er den der.

Tak for infoen. Jeg håber så på at I andre der bruger det med at smide
billeder i dk.binaer også læser med her og gør livet nemmere for
eksempelvis undertegnede.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Karina og Christian

Dato : 04-06-03 09:44

"Michael Hjorth" <mhjorth1@netscape.net> wrote in message
> [...]
[klip]>
> Vi skal hente hende på tirsdag, jeg glæder mig helt vildt!

Jamen det kan jeg sørme godt forstå. Hun ser bare /så/ dejlig ud

Med venlig hilsen
Karina