Batteritype til nokia 3410
Fra : karsten nilsson

Dato : 03-06-03 22:13

Hej

er der nogen der kan fortælle mig hvad batteriet hedder der sidder i en
nokia 3410 er det BLC-1 eller BMC - 3.
Jeg har taget begge batterier ud af mine telefoner så nu kan jeg ikke huske
hvilket af dem der sad i hvilken telefon.
Håber at der er en der kan hjælpe.

Hilsen Karsten Nilsson

Fra : JMo.

Dato : 03-06-03 22:16

"karsten nilsson" <knilsson@tdcadsl.dk> wrote in

> er der nogen der kan fortælle mig hvad batteriet hedder der sidder i
> en nokia 3410 er det BLC-1 eller BMC - 3.

BLC-1 (BMC-3 er NiMH batteriet fra 3310/3330)

Fra : Th Frydensberg

Dato : 03-06-03 22:19

karsten nilsson wrote:

> Hej
>
> er der nogen der kan fortælle mig hvad batteriet hedder der sidder i en
> nokia 3410 er det BLC-1 eller BMC - 3.

blc-1
/th

Fra : karsten nilsson