Musik fra Dawsons Creek
Fra : Thomas

Dato : 03-06-03 20:01

Hejsa

Jeg ved ikke om der er nogen herinde der følger med i Dawsons
Creek... Men jeg håber da der er en spinkel chance for at nogen
kan hjælpe...

Spørgsmålet er kort og godt : Hvad var det for en sang der var der,
lige før afsnittet sluttede...? (Titel og kunstner)

Jeg håber rigtig meget at en eller anden derude kan hjælpe...

Med venlig hilsen
Thomas

Fra : Martin Seebach

Dato : 03-06-03 20:24

Thomas wrote:
> [...]
>
> Spørgsmålet er kort og godt : Hvad var det for en sang der var der,
> lige før afsnittet sluttede...? (Titel og kunstner)

Det var ikke med vilje!

Arrh.. so shoot me, men var det ikke den her:

http://makeashorterlink.com/?I5FD62BC4

(Aimee Mann, It's not)

- Martin

Fra : Thomas

Dato : 03-06-03 21:00

"Martin Seebach" <usenet@g-bach.dk> skrev i en meddelelse

> Det var ikke med vilje!
>
> Arrh.. so shoot me, men var det ikke den her:
>
> http://makeashorterlink.com/?I5FD62BC4
>
> (Aimee Mann, It's not)
>
> - Martin

Det var lige nøjagtig den... Tak for hjælpen!

Mvh. Thomas