MS Windows
briani 27239
fil ~ i win xp pro
Fra : Henrik Jørgensen

Dato : 03-06-03 19:26

Hej Alle

Der kommer nogle gange en fil med navn "~" og på 174 KB hvad er det ?

Jeg køre Win XP Pro dk Ver.2002 service Pack 1

Fra : Futte

Dato : 03-06-03 20:02

Hej
Jeg får også sådan en fil på mit skrivebord

Fra : Pico

Dato : 03-06-03 21:23

Henrik Jørgensen wrote:
> Hej Alle
>
> Der kommer nogle gange en fil med navn "~" og på 174 KB hvad er det ?
>
> Jeg køre Win XP Pro dk Ver.2002 service Pack 1

For det meste er det en kopi af f. eks. Word, Excel eller andre programmer
der er åbne. De burde forsvinde når programmet lukkes, det er bare ikke altid
de gør det og så er man nød til at slette manuelt når man "falder" over en.
Pico

Fra : Edmund

Dato : 03-06-03 21:31

Henrik Jørgensen wrote:
> Hej Alle
>
> Der kommer nogle gange en fil med navn "~" og på 174 KB hvad er det ?
>
> Jeg køre Win XP Pro dk Ver.2002 service Pack 1

Jeg får sådan en i forbindelse med importering / eksportering af
adressekartotek i Outlook Express.

Prøv at åbne den i Notepad, så kan du måske se hvor det kommer fra

--
Mvh Edmund

Fra : Madsen

Dato : 04-06-03 00:22

Henrik Jørgensen skrev:

> Der kommer nogle gange en fil med navn "~" og på 174 KB hvad er det ?

Det er Outlook Express der opretter den hver gang du ændrer i
adressekartoteket. Prøv evt. at kigge tråden 'Fil med titlen "~"
oprettet på skrivebordet' i <news:dk.edb.sikkerhed.virus> fra d.
30 maj 2003.

Madsen.