MS Windows
briani 27239
Filerne er vedhæftede og er klar til at bl~
Fra : BorreBoy

Dato : 03-06-03 19:05

Jeg hader denne besked.

Når man i Windows XP markerer en fil, og vælger send med e-mail, står subj.
altid i den nyoprettede mail. Hvordan kan man ændre den standard meddelelse
(til ingenting)?

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Pico

Dato : 03-06-03 21:29

BorreBoy wrote:
> Jeg hader denne besked.
>
> Når man i Windows XP markerer en fil, og vælger send med e-mail, står
> subj. altid i den nyoprettede mail. Hvordan kan man ændre den
> standard meddelelse (til ingenting)?

Det har jeg ingen anelse om, men kan du ikke bare slette den når du sender
mailen, hvis den iritere dig ?
Pico

Fra : BorreBoy

Dato : 04-06-03 06:04

"Pico" <IPdata@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg ingen anelse om, men kan du ikke bare slette den når du sender
> mailen, hvis den iritere dig ?

Jo, men når man sender mange af den slags mails, er det alligevel
irriterende, at man hver gang skal ind og markere teksten, og så slette den.
Beskeden må jo dannes et sted, i reg. databasen går jeg ud fra, men jeg kan
ikke finde den.

Fra : WE

Dato : 04-06-03 07:24

Jeg tror nu den syge tekst genereres af selve OE, og derfor ikke sådan lader
sig fjerne.

v.h.