Til Ann
Fra : Jynis

Dato : 03-06-03 18:46

Hej Ann
Nu håber jeg du kan komme til at se mine indlæg og svar også. Min søn har
været inde og lave sv om til re. Det er meget iriterende ikke at kan læse
tingende i sit hele sammenhæng. Tak til jer der har forsøgt at hjælpe, men
jeg er faktisk meget tungnem når det gælder computere.
Hvis Ann stadig ikke kan læse hvad jeg skriver , vil i så ikke nok fortælle
hende om dette , og så give mig besked. Så må jeg jo be om mere hjælp.
Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Ann K

Dato : 03-06-03 20:19

Hej Jytte.
Det går skam fint med at se dit indlæg!
Så prøv at svare mig i samme tråd... så må jeg se om det var fordi, du havde
sv: og ikke re: i emnelinien... Ellers aner jeg ikke, hvad der skulle være i
vejen!!!

Mvh Ann - endnu en pc-idiot

Fra : Jynis

Dato : 04-06-03 09:09

"Ann K" <tsarsFJERN@DETTEos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
havde
> sv: og ikke re: i emnelinien... Ellers aner jeg ikke, hvad der skulle være

Hej Ann
Nu prøver jeg at svare dig, og håber det er muligt for dei at læse dette.
Min søn har lavet sv om til re. Ellers må der være andet der kan gøres.
Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Kate

Dato : 04-06-03 20:08

"Jynis" <jynisFJERN@tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> Nu prøver jeg at svare dig, og håber det er muligt for dei at læse
> dette. Min søn har lavet sv om til re. Ellers må der være andet

Nu har Ann ikke svaret dig, så jeg gør det lige for at se om det måske
har noget at gøre med at hun ikke kan se at du har svaret hende

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Ann K

Dato : 04-06-03 20:45

Hej Jytte og Kate.
Jubel... jeg kan se!!! *sss*
Har ikke svaret tidligere, da solen jo skinnede, fuglene sang... og Manden
har klippet det halve af hækkens højde

Mvh Ann - der er _træt_ af at lægge hækafklip i poser! :)

Fra : Pia J

Dato : 04-06-03 21:12

"Ann K" <tsarsFJERN@DETTEos.dk> wrote in message

> Mvh Ann - der er _træt_ af at lægge hækafklip i poser! :)

I poser? Jeg lægger det i bedene mellem planterne, så der ikke kommer
ukrudt...

:Pia - som i weekenden klippede sin første hæk :)

Fra : Ann K

Dato : 04-06-03 21:53

Hej Pia.

>I poser? Jeg lægger det i bedene mellem planterne, så der ikke kommer
ukrudt...

<> Jeps, poser... Rødovre har en vældig god aftale om bortskaffelse at
haveaffald
Det første år lagde vi også afklippet fra ligusteren i bedene... og hele det
næste år brugte vi så på at luge små hækplanter væk igen ;-/ Liguster kan
nemlig stiklingeformeres, hvis betingelserne er i orden...
Så hækafklip _fjernes_ fra grunden!! Nøjagtig ligesom de forbistrede
burresnerler....

Mvh Ann

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-06-03 23:38

"Ann K" <tsarsFJERN@DETTEos.dk> writes:

Hej Ann K

> Har ikke svaret tidligere, da solen jo skinnede, fuglene sang... og Manden
> har klippet det halve af hækkens højde

Jamen jamen mødte i så nogle gode edderbørger :-?

> Mvh Ann - der er _træt_ af at lægge hækafklip i poser! :)

Der må jo snart have været til en hel containerfuld...pyhh
jeg synes bestemt at det er slemt nok bare at gå i denne varme og så
klippe hæk -noway hosé...*S*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Ann K

Dato : 05-06-03 23:28

Hejsa.
Fortsætter lige denne totalt helt og komplet OT-tråd

Henrik:
>og Manden
> har klippet det halve af hækkens højde
>Jamen jamen mødte i så nogle gode edderbørger :-?

<> Hi - tror du virkelig at jeg vil gå ud i fjendtligt terræn _uden_
bodyguard???
Lille Dise er ved at blive eddergo' til at snappe edderbasserne
Aske og Tjalfe går jo efter lidt større bytte... og bladene på kirsebærtræet
er ikke lige ved at falde ned... så jeg må jo "nøjes" med at få hunden til
at hjælpe, selv om hun ikke er helt så effektiv... til gengæld så gør hun
det på kommando *ss*

>Der må jo snart have været til en hel containerfuld...

<> Hæ - vi skal faktisk til at bestille en container Forsøger at redde
hækken ind til den ene nabo ved at klippe den ca 1 meter ned... alternativet
er at fjerne hækken og erstatte den med et hamrende grimt og upersonligt
plankeværk - der _ikke_ giver mig og nabokonen mulighed for at stå og snakke
sammen ;-(

>jeg synes bestemt at det er slemt nok bare at gå i denne varme og så
klippe hæk -noway hosé...*S*

<> Lad os også bare konkludere at Manden virkelig lugtede af MAND, da han
var færdig
Tjalfe gik næsten i selvsving, da han fik lov til at ruuuulle rundt i den
"velduftende" t-shirt... Og Kludetæppet lå og borede sin spidse snude ind i
hans armhule, så hun rigtig kunne sniffe *mums*

Ann R skrev:

>Hvor er du sød...
>(For udenforstående - min navnesøster er ikke sååå begejstret for de dér
8-benede)

<> Ja tænk dig... jeg troede også at jeg var på venskabelig pote med Henrik

Mvh Ann

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-06-03 23:36

"Ann K" <tsarsFJERN@DETTEos.dk> writes:

> Hejsa.
> Fortsætter lige denne totalt helt og komplet OT-tråd

Ok

> [...]
> at hjælpe, selv om hun ikke er helt så effektiv... til gengæld så gør hun

Orw så skulle du næsten låne Anastacia, hun er god til at fange
insekter

> [...]
> plankeværk - der _ikke_ giver mig og nabokonen mulighed for at stå og snakke

Ja det ville være en dårlig løsning så hellere en karset hæk *G*

> [...]
> "velduftende" t-shirt... Og Kludetæppet lå og borede sin spidse snude ind i
> hans armhule, så hun rigtig kunne sniffe *mums*

Anastacia er også helt vild med mine t-shirts, tænker at hun finder
noget salt i dem...:-?
Men det er da en fin måde at blive populær hos mitterne på *S*

> <> Ja tænk dig... jeg troede også at jeg var på venskabelig pote med Henrik

Det er du da også *spinn*

Fra : Elwarth

Dato : 06-06-03 19:06

> Anastacia er også helt vild med mine t-shirts, tænker at hun finder
> noget salt i dem...:-?

Hej!
Frida har en idé om, at min mands t-shirts simpelthen skal spises! Hun har
efterhånden lavet huller i næsten alle sammen, den skøre kat.

Venligst
Dorthe

Fra : Pia J

Dato : 06-06-03 07:30

> "velduftende" t-shirt... Og Kludetæppet lå og borede sin spidse snude ind
> hans armhule, så hun rigtig kunne sniffe *mums*

Nå så det er det hun har gang i, Mivs. Hun går fuldstændig i selvsving over
Gert, han hader at kæle med hende. Borer sine syle langt ind i armen på ham
og med et sindssygt blik i øjet borer hun hovedet ind under hans armhule og
gnider sig rundt, klamrer sig og går fuldstændig amok.

Mig nøjes hun med at fælde på i store totter.

:Pia

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 04-06-03 23:58

Fra : Henrik Pedersen