filer til download
Fra : David

Dato : 03-06-03 17:14

Hej er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg gør når jeg
skal ligge filer på min hjemme side folk kan hente ?
Jeg har prøvet at ligge en dem i en mappe og så linke til filen som om
det var en side men det virker ikke - hvordan gør jeg ?
Se evt fejle her http://www.wost.dk/video.htm

På forhånd tak
Mvh David

Fra : David

Dato : 03-06-03 21:53

Nu har jeg fundet ud af det

David

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-06-03 22:13

David wostNOSPERM@wost.dk skrev dette:

> Nu har jeg fundet ud af det

Hvad fandt du så ud af, og hvad går din løsning ud på?

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** Alle med debatforum ***

Fra : David

Dato : 03-06-03 23:50

Ja løsningen var at slette at den også henviste til biklotekte "video"
eller det vil sige at det virket i den ene af video fileren så
lavet jeg det helt mangen til i den anden men det vikere mærkelig nok
ikke så det forstår jeg ikke så måske jeg har brug for lidt hjælp til det

Mvh David

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-06-03 00:02

> [...]

> så lavet jeg det helt mangen til i den anden men det vikere
> mærkelig nok ikke så det forstår jeg ikke så måske jeg har

Hej David

Det ser ud til at den første video ligger i roden af dit websted, men
den næste video findes ikke det sted, måske har du lagt den i et andet
bibliotek eller slet ikke fået den lagt op på web'et

Den første kan jeg fint hente ind og afspille, samt ved højreklik
downloade til min egen PC.

Du skulle måske sørge for at begge videoer lå i et bibliotek som du jo
kunne kalde "video", og så naturligvis rette dine link's så de passer
til beliggenheden.

Og så ville du gøre mange mennesker glade her i sommervarmen dersom du
ville skrive dit svar under det du svarer på.

Læs venligst mere i linket i min signatur.

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : David

Dato : 05-06-03 14:23

> [...]
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
> Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
> misforståelser bliver væsentlig reduceret

Hej Anders
Det sjove er at de begge 2 ligger i et bibliotek der hedder video. Men den
første
virket pludelig da jeg slettet henvisningen til "video" og lavet den som den
er nu.
Så lavet jeg naturligvis den anden lige sådanne men den virker mærkelig nok
ikke. Mærkeligt.
Jeg har også prøvet med den henviser til bibliotek og så filen men lige
megethjælpe det.
Men de to filer ligger i et bibliotek under video. Så man burte jo kunne
lave det ens
men det er så ikke tilfeldet desvære.

Mvh David Bust

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-06-03 08:47

> Hej Anders

Ikke Anders, men Andreas

> Det sjove er at de begge 2 ligger i et bibliotek der hedder video.

Dit link til video 1 ""Først udgave" hedder:
http://www.wost.dk/mixet.mpg og virker fint.

Dit link til den video 2 "Lidt extra" hedder:
http://www.wost.dk/d13.mpg

altså ikke til et bibliotek der hedder video.

Den første video ligger altså i "roden" på dit websted, det gør video
nr 2 ikke!

Video 2 ligger heller ikke i et bibliotek ved navn "video" på dit
websted.

Du skal også sørge for at det både i link og på websted er stavet helt
ens, også med hensyn til store og små bogstaver.

Hvilket program bruger du til at uploade med til dit websted?

Fra : David

Dato : 06-06-03 14:54

> [...]
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
> Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
> misforståelser bliver væsentlig reduceret

Hej Andreas (soory)
Nu har jeg lagt dem begge to i roden og så virker de !
men jeg forstår bare ikke at hvis jeg lage dem i "video" og skrev
http://www.wost.dk/video/mixet.mpg at den så ikke kunne finde ud
af det. Men nu ligger de på den anden måde og så virker det.

Tak for hjælpen og tolvmodigheden

David
wost.dk
ICQ 162448928

Fra : David

Dato : 06-06-03 15:01

> [...]
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html
> Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
> misforståelser bliver væsentlig reduceret

Hov glemte at sige jeg bruger WS_FTP LE - fordi det var gratis. Kan du
anbefale noget fedre vil jeg gerne tage det op

Fra : Andreas Falck

Dato : 06-06-03 15:27

David wostNOSPERM@wost.dk skrev dette:

> Hov glemte at sige jeg bruger WS_FTP LE - fordi det var gratis. Kan
> du anbefale noget fedre vil jeg gerne tage det op

Godt at det nu virker!

Nej jeg kan ikke anbefale noget bedre, der samtidig er gratis. Jeg
bruger selv det samme program. Det er let at bruge og meget
brugervenlig, og det er let at se hvad man har liggende i de
forskellige biblioteker (mapper) på ens websted.