"Vikingarna" vælter Tyskland
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-06-03 15:23

"VIKINGARNA" STORMER FREM I TYSKLAND

Nordens populæreste orkester "Vikingarna" har indtil nu solgt 400.000 af sin
tysksprogede cd, i Tyskland, Østrig og Schweiz.
Hele 5 af deres 8 singler har haft en førsteplads på den tyske hitliste.

Se "Vikingarne" i tv, når tysk tv går amok i en sand danseband-rus:

21. juni: ARD
27. juni: NDR
29. juni: ARD

23. juni: Da kommer cd-en "Best of Vikingarna"

Hilsen Åge

(Dette står at læse på Norges førende musikside på internet). Siden er på
"Forfod" med alt hvad der sker. Hehe, "Forfod". Ja, forfod er på forfod).

NORGES FØRENDE MUSIKSIDE:
http://www.nrk.no/programmer/radio/pa_dansefot/2792663.html

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 04-06-03 18:27

Der har nu altid været noget sauerkraut, bierhalle und lederhosen mit gemüse over deres musik så det er sikkert derfor det falder i tyskernes smag.

Mvh
Jørgen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-06-03 21:10

Jørgen Jacobsen <jabber@stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ede2cbf$0$15281$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
Der har nu altid været noget sauerkraut, bierhalle und lederhosen mit gemüse
over deres musik så det er sikkert derfor det falder i tyskernes smag.
____

SVAR:

Øhhhh... Jov deetttt..... Lige mine ord.

Hilsen Åge

(Bortset fra at det var på tysk)

Fra : John K

Dato : 04-06-03 21:28

"Jørgen Jacobsen" <jabber@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Der har nu altid været noget sauerkraut, bierhalle und lederhosen mit
gemüse over deres musik så det er sikkert
> derfor det falder i tyskernes smag.

ROTFL

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-06-03 06:11