Erotisk terningespil
Fra : Martin San.

Dato : 03-06-03 15:35

Kender I nogle erotiske spil med terninger? Fx. hvis man slår en 3'er, så
skal man gøre det-og-det ved modparten. Det skal siges, at det ikke skal
være seksuelle ting men kun erotiske ting (fx. "Giv din medspiller et 15
sekunder langt tungekys" og i den dur).
Ellers modtages forslag gerne til regler

hilsen
Martin

Fra : Per Moreau

Dato : 03-06-03 17:36

"Martin San." <feedback56@NOSPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sekunder langt tungekys" og i den dur).
> Ellers modtages forslag gerne til regler

Et kvikt kig på Google giver disse links:
www.udfordring.dk/index1.html (spillet hedder bare Udfordring)
www.bog-ide.dk/Default.asp?ID=132 (spil kaldet Erotic 4 Real)

Der er sikkert mange flere endu, men du kender Google, 99%
af links er bare pornosites.

Mvh
Per M

Fra : Martin San.

Dato : 04-06-03 01:09

"Per Moreau" <gndsplitting@OHNOhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.bog-ide.dk/Default.asp?ID=132 (spil kaldet Erotic 4 Real)
> Der er sikkert mange flere endu, men du kender Google, 99%

Ups! Jeg fik slet ikke skrevet, at jeg ikke vil ud og købe sådan et spil,
men derimod vil jeg lave spillet selv. Altså jeg skriver 15-20 spændende
ting på hvert deres kort og giver dem hvert sit nummer, og så spiller man
ellers med to terninger. Altså helt hjemmelavet... det var egentlig kun
forslag til hvad man skulle gøre ved hinanden, som jeg var ude efter. Men
det fremgik vist ikke at mit spørgsmål.

MVH Martin

Fra : Anita

Dato : 04-06-03 10:34

> [...]
> ellers med to terninger. Altså helt hjemmelavet... det var egentlig kun
> forslag til hvad man skulle gøre ved hinanden, som jeg var ude efter. Men

Jo jeg fangede den nu godt...

Men jeg tænkte også at det bedste vel var at du (og evt. din bedre halvdel)
selv fandt på tingene, da de så passer til jer og hvad I kan lide. I kunne
evt. lave en liste hver og så først bruge den ene og så den anden.

Mine umiddelbare ideer ud fra de forudsætninger du nævner:
- afklæd din partner en beklædningsdel
- afklæd dig selv en beklædningsdel
- giv din partner massage i 5 minutter
- kys din partner på [vælg selv kropsdel]
- nus din partner [fx. i nakken eller andet dejligt sted]
- fortæl en erotisk historie

Når I spiller med 2 terninger skal du måske tage højde for at nogle udfald
statistisk set er mere hyppige end andre.

Venligst Anita

Fra : Martin San.

Dato : 05-06-03 10:43

"Anita" <anita@*slet*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selv fandt på tingene, da de så passer til jer og hvad I kan lide. I kunne
> evt. lave en liste hver og så først bruge den ene og så den anden.

Det er egentlig slet ikke min kæreste men en god ven(inde), men jeg kan
mærke at der er "noget i luften" imellem os - altså mere end bare at være
venner. Vi snakkede tilfældigvis om erotiske lege osv. den anden dag, og hun
nævte noget med kortspil og terninger... Så jeg blev nysgerrig...
selvfølgelig skal vi da prøve kortspil!
Jeg synes dine forslag er rigtig gode... jeg havde nemlig også selv
overvejet noget i stil med:
1= Massage i 5 min.
2=lidenskabligt kys 15 sek.
3=bløde, våde kys i nakken.
4=Små kys på hele kroppen
5=smid blide et stykke tøj.

Tak for hjælpen!
KH Martin

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 10-06-03 21:05

> [...]
> skal man gøre det-og-det ved modparten. Det skal siges, at det ikke skal
> være seksuelle ting men kun erotiske ting (fx. "Giv din medspiller et 15

Er problemet ikke hvad man synes er erotisk. Jeg kender flere som synes at
et 15 sekunder langt tungekys vil være lidt for seksuelt.

> Ellers modtages forslag gerne til regler

Hvor svært kan det være?

Rul en terning:
1) Gør dit
2) Gør dat
3) Gør noget tredie
4) osv...

Hvad dit/dat... skal være er vel helt op til dig selv og din partner.

Personligt synes jeg at det bliver for tilfældigt, der er jo ingen opbygning
i spillet, man kan risikere at starte med det frækkeste, og dernæst slå 6
1'ere i træk, og 6 gang 15 minutters massage bliver altså lidt ensformigt.

Lars

Fra : Anita

Dato : 11-06-03 12:48

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> skrev

> [...]
opbygning
> i spillet, man kan risikere at starte med det frækkeste, og dernæst slå 6

Det er sandt, men det kan forebygges en smule ved at bruge 2 terninger, og
tage højde for de statistisk hyppigere forekommende slag. Men ellers må man
jo finde på et spil hvor opbygningen er bedre. Man kunne (hvis man holder
fast i det med terningerne) lave fx. 3 lister - 1 til det første kvarter, en
ny list frækkere liste til den efterfølgende halve time osv.

> og 6 gang 15 minutters massage bliver altså lidt ensformigt.

Jo, men nu er fordelen ved at lave sit eget spil at man selv bestemmer
reglerne. En regel kunne fx. være at hvis tingen lige er blevet gjort skal
den ikke gøres igen (desuden skrev jeg vist også kun 5 minutters massage).
Man kunne også lave et slag hvor man selv skulle finde på en erotisk ting at
gøre ved partneren. Det er jo kun fantasien der sætter grænsen, ligesom man
har friheden til at ændre på spillet efterhånden som det påkræves (bliver
ensformigt).

Anita