Kjeld Nørregård
Fra : Ole Friis Larsen

Dato : 28-03-01 16:33

Hej gruppe

Min steddatter leder efter musik med sin farfar. Han hed Kjeld Nørregård og
skulle efter hendes oplysninger have været en at de tre store pianister i
sin tid - det må jo være '30erne, '40erne og '50erne. Hvis der er plader med
ham, må det jo nok mest være nogle, hvor han er pianist for andre kunstnere
og derfor kun findes i en oversigt over medvirkende kunstnere. Vi kan i
hvert fald ikke umiddelbart finde noget. Er der nogen, der kan hjælpe - evt.
med plademærker, titler, etc.

mvh

Ole Friis Larsen

ofl@post11.tele.dk

Fra : nikolaj borg

Dato : 28-03-01 16:04

"Ole Friis Larsen" <ole.friis@pol.dk> wrote in message
> [...]
> og derfor kun findes i en oversigt over medvirkende kunstnere. Vi kan i
> hvert fald ikke umiddelbart finde noget. Er der nogen, der kan hjælpe -

Prøv med en søgning på www.google.com - f.eks.
URL:http://www.google.com/search?q=Kjeld+N%F8rregaard

/Nikolaj

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-03-01 22:10

Hej Ole

Hvis du søger på
http://www.bibliotek.dk/search.zap

Fritekst: Kjeld Nørregård
Materiale: Alle typer musik

vil du få 154 hits. Mange af dem er forkerte, idet søgningen også giver hit,
hvis der er en der hedder Kjeld Hansen og en anden der hedder Per Nørregård,
men du får da et udvalg af plader, musikbøger mm og kikke i, og hvis du er
tilmeldt www.bibliotek.dk kan du jo bestille det der ser mest interessant ud
med det samme. Søgningen bliver foretaget på alle landets biblioteker, men
ved fjernlån kan du få dem bragt til dit lokale bibliotek - og endda helt
uden beregning!

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Ole Friis Larsen <ole.friis@pol.dk> skrev i en

Fra : Ronja

Dato : 28-03-01 22:47

Hvordan tilmelder man sig? Skal man ned på sit lokale biblo? Jeg syntes jeg har prøvet derinde, og jeg har altså ikke nogen pinkode til mit kort!

Ronja

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 28-03-01 22:51

"Ronja" <remove-cafe@paradis.dk> skrev i en meddelelse
Hvordan tilmelder man sig? Skal man ned på sit lokale biblo? Jeg syntes jeg
har prøvet derinde, og jeg har altså ikke nogen pinkode til mit kort!

Jeg har bestilt en helt række af bøger midt i sidste uge som jeg kan hente i
morgen. De er lånt på fjernlån nogle af dem, og jeg er ikke meldt ind nogen
steder...

bibliotek.dk er ret genialt. jeg søgte også i artikeldatabasen og to dage
efter var der et print af artikelen. Gratis - kom ikke og sig vi ikke får
noget for vores skattekroner....

Kåre

Fra : Ronja Røver

Dato : 28-03-01 22:54

Jeg syntes bare at når jeg bestiller en publikation, beder sitet om både lånernummer og pinkode!

Fra : Ronja Røver

Dato : 28-03-01 22:51

Aah,,har fundet det på mit eget lokale biblioteks hjemmeside,,,

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-03-01 09:15

Hej Ronja

Det var godt.

Nogle bibs. bruger pinkode andre cpr nummer.
Man tilmelder sig på sit lokale bibliotek.

Hilsen
Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Ronja Røver <remove-cafe@paradis.dk> skrev i en