Problemer med visning af Hex-tegn (bug
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 03-06-03 14:15

http://www.pf.dtu.dk/pf/bestyrelsen.asp har jeg lavet noget
emailadresse-scrambling. Men IE 6sp1 viser adressen for Næstformanden
forkert. Jeg har kigget min kode igennem, og det ser ikke ud til, at det er
dén der fejler - og siden ser også korrekt ud i Opera+Mozilla.

Kan jeg regne med, at det så "blot" skyldes en bug i IE ?

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk
** Vil det sige, at ham Lars er et stort brød på 15 år ? **

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-06-03 14:25

Jesper Stocholm skrev:

> [...]
> Næstformanden forkert. Jeg har kigget min kode igennem, og det
> ser ikke ud til, at det er dén der fejler - og siden ser også

Har du prøvet at opdatere siden i IE ;)

Adressen ser fin ud her - i såvel IE (6.0.2800.1106 på Windows 2000
- begge dele fuldt opdateret) som Mozilla.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 03-06-03 15:13

Jens Gyldenkærne Clausen wrote :

> Har du prøvet at opdatere siden i IE ;)

jeps ... det hjælper ingenting her.

> Adressen ser fin ud her - i såvel IE (6.0.2800.1106 på Windows 2000
> - begge dele fuldt opdateret) som Mozilla.

hmm ... :(

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Svar til gruppen og ikke til mig privat !
Skriv under det du svarer på - www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-06-03 17:11

"Jesper Stocholm" <j@stocholm.invalid> skrev

Det ser også fornuftigt ud i IE 5.5 - det må være en bug i din version af IE
6. Har du overvejet at opgradere?

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 03-06-03 17:24

Erik Ginnerskov wrote :

> "Jesper Stocholm" <j@stocholm.invalid> skrev
>
> Det ser også fornuftigt ud i IE 5.5 - det må være en bug i din version
> af IE 6. Har du overvejet at opgradere?

Øeh ... til hvad ? Min IE er samme version som Jens' - der så vidt jeg kan
huske er IE6sp1.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Glad spampal-bruger, der pt har en succesrate på 90,86%
http://www.spampal.org.uk/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-06-03 20:32

"Jesper Stocholm" <j@stocholm.invalid> skrev

> Øeh ... til hvad ? Min IE er samme version som Jens' - der så vidt jeg kan
> huske er IE6sp1.

Jeg kender ikke noget til, hvilken version af IE 6, Jens gør brug af. Jeg
gik kun ud fra, at eftersom din version fejler og Jens' ikke gør på samme
kode, må der være en forskel et sted. Det mest nærliggende var så netop
versionsnummeret.

Jeg har i øvrigt nu selv kigget på siden med IE 6.0.2800.1106 i Win98SE. Her
er der ikke nogen fejl ved NF's email-adresse.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 03-06-03 17:52

Erik Ginnerskov wrote :

> "Jesper Stocholm" <j@stocholm.invalid> skrev
>
> Det ser også fornuftigt ud i IE 5.5 - det må være en bug i din version
> af IE 6. Har du overvejet at opgradere?

Jeg kan yderlige fortælle, at jeg nu har testet det med IE6 v.
6.0.2800.1106 på Windows XP samt Windows 2000 (begge UK-versioner) - og
her er samme resultat.

Jeg har postet et billede i dk.binaer i indlægget
<Xns938FBF8189984spamstocholmdk@130.226.1.34>

--
Jesper Stocholm - www.stocholm.dk

Giv et bud på et nyt design til Polyteknisk Forenings hjemmeside.
Se konkurrencen på www.pf.dtu.dk/webdesign

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-06-03 21:09

"Jesper Stocholm" <j@stocholm.invalid> skrev

> Jeg har postet et billede i dk.binaer i indlægget
> <Xns938FBF8189984spamstocholmdk@130.226.1.34>

Ud fra det billede vil jeg sige: prøv at udskifte &#x40; med &#64;
Det er en html-entitet i stedet for en hex-kode. Men funktionen er den
samme.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin