Probs med mistænkt 2
Fra : Ukendt

Dato : 03-06-03 13:00

Hejsa

Ved godt at spillet er lidt gammelt, men fandt det lige frem og skulle
prøve. Det er faktisk ok :). Men jeg har lidt problemer, jeg er åbenbart for
langsom til at udføre mine opgaver. Jeg er nået til der hvor jeg har en
klemme på Max Callesen, og han giver mig lov til at snakke med Michael Berg.
Men når jeg skal til at hente Michael Berg, så slutter spillet og siger at
jeg har for lidt ressourser til at jeg kan blive ved. Kan man ikke gøre et
eller andet, så det ikke sker? Eller er der noget jeg gør forkert?

Mvh.
Tina

Fra : Gerner

Dato : 03-06-03 14:49

On Tue, 3 Jun 2003 14:00:02 +0200, "tinaw" <nospam> wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>jeg har for lidt ressourser til at jeg kan blive ved. Kan man ikke gøre et
>eller andet, så det ikke sker? Eller er der noget jeg gør forkert?

Du skal spare på dit mandskab. Brug ikke dem alle hver dag.

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-03 15:05

Det er lidt for sent nu, så et forslag hvad jeg kan gøre?
Skal vel ikke til at starte forfra?