MS Windows
briani 27239
Fuldskærmsbarrer forsvinder ikke i MP
Fra : LarsJ

Dato : 03-06-03 12:42

Jeg er ikke sikker på, at dette er den rigtige gruppe, men jeg prøver
alligevel.

For nogle dage siden installerede jeg NIMO Codec Pack. Da jeg så ville se
en avi-fil åbnede Windows Media Player, hvorefter der kom et blåt logo frem
nede i systemtray (ved siden af uret i xp) hvorefter MediaPlayer lukkede
igen. Jeg afinstallerede herefter NIMO og så virkede det.
Jeg installere NIMO igen og valgte at den blot skulle installere det, den i
forvejen havde sat hak i, og så virkede det fint.

Men nu har jeg så opdaget et andet problem. Når jeg ser en video i fuld
skærm, forsvinder "controls'ne" ikke, altså de barrer der er i top og
bund.. De bliver der igennem hele videoen og det er mildest talt
irriterende at se på.

Hvad er der sket og hvad kan jeg gøre? Jeg har prøvet at installere
MediaPlayer 9 en gang til, men uden resultat.

--
cheers, LarsJ

-remove SWONKEE from e-mail adress when mailing me...

Fra : kennybear

Dato : 03-06-03 13:51

> [...]
> skærm, forsvinder "controls'ne" ikke, altså de barrer der er i top og
> bund.. De bliver der igennem hele videoen og det er mildest talt

Hejsa,

Du skal gå op i menuen Vis, ned i undermenuen Indstillinger for
standardtilstand og vælge om top og bund baren skal vises permanent,
skjules automatisk eller skjules helt, det skulle gerne kunne gøre
tricket.

//Kenneth

http://www.kandu.dk/

Fra : Madsen

Dato : 04-06-03 00:50

LarsJ skrev:

> For nogle dage siden installerede jeg NIMO Codec Pack.

Skodpakke hvis du spørger mig, men det er der sikkert delte meninger
om. Jeg har blot ikke haft andet end bøvl med den.

> [...]
> fuld skærm, forsvinder "controls'ne" ikke, altså de barrer der er
> i top og bund.. De bliver der igennem hele videoen og det er

Har du prøvet at klikke på stoppenålen i bjælkerne? Altså:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/mp9/naal.png>. Måske er den
blevet slået til så bjælkerne pt. er låst fast.

Madsen.

Fra : LarsJ

Dato : 04-06-03 10:08

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> <http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/mp9/naal.png>. Måske er den
> blevet slået til så bjælkerne pt. er låst fast.

Sådan ser den slet ikke ud hos mig. Der er windows-flaget oven i nålen, ser
det ud til.. Se selv efter:

<http://www.puskas.dk/naal.jpg>

Og jeg kan ikke trykke på nålen, hvis det da er den, der er inde under.

Fra : Edmund

Dato : 04-06-03 14:44

LarsJ wrote:
> [...]
> nålen, ser det ud til.. Se selv efter:
>
> <http://www.puskas.dk/naal.jpg>
>
> Og jeg kan ikke trykke på nålen, hvis det da er den, der er inde

Tryk på mellemrum.( gør det ud for tryk på nål man ikke kan se )
Prøv at gå ind og ud og ind i fullscreen mode, hvis det ikke hvirker
første gang. Udgå at klikke andre steder end på fuldskærms iconet.

--
Mvh Edmund

Fra : Edmund

Dato : 04-06-03 14:49

Edmund wrote:

> Tryk på mellemrum.( gør det ud for tryk på nål man ikke kan se )
> Prøv at gå ind og ud og ind i fullscreen mode, hvis det ikke hvirker
> første gang. Udgå at klikke andre steder end på fuldskærms iconet.

Hvirker = vírker
Udgå = undgå

--
Mvh Edmund

Fra : LarsJ

Dato : 05-06-03 09:39

"Edmund" <edm@os.dk> wrote in news:bbkt36$aotgv$1@ID-157131.news.dfncis.de:

<snip>
> Tryk på mellemrum.( gør det ud for tryk på nål man ikke kan se )
> Prøv at gå ind og ud og ind i fullscreen mode, hvis det ikke hvirker
> første gang. Udgå at klikke andre steder end på fuldskærms iconet.

På en eller anden måde så virkede det. Når jeg trykkede på mellemrum så kom
playlisten frem, men så klikkede jeg lidt hist og her i nærheden af nålen
(som så er skjult bag et flag) og nu virker det.

I skal have tak for hjælpen.

PS: Kan man fjerne den danske MP og installere den engelske?

Fra : Edmund

Dato : 05-06-03 11:27

LarsJ wrote:
> PS: Kan man fjerne den danske MP og installere den engelske?

Hvis du ikke har systemrestore kan du ikke fjerne den, men du kan bare
installere den engelske oveni.
Men jeg måtte installere den engelske 2 gange da jeg lige prøvede

--
Mvh Edmund

Fra : LarsJ

Dato : 06-06-03 23:17

"Edmund" <edm@os.dk> wrote in

> Hvis du ikke har systemrestore kan du ikke fjerne den, men du kan bare
> installere den engelske oveni.
> Men jeg måtte installere den engelske 2 gange da jeg lige prøvede

Nu har jeg den engelske, men minsandten om den ikke lige skulle installeres
to gange... mystisk-mystisk... Men mange tak for tippet!

Fra : Edmund

Dato : 07-06-03 03:14

LarsJ wrote:
> Nu har jeg den engelske, men minsandten om den ikke lige skulle
> installeres to gange... mystisk-mystisk... Men mange tak for tippet!

Tak for tilbagemeldingen, det var da rart at vide at det ikke var min XP
der var syg.

--
Mvh Edmund

Fra : Madsen

Dato : 04-06-03 12:55

LarsJ skrev:

> Sådan ser den slet ikke ud hos mig. Der er windows-flaget oven i
> nålen, ser det ud til.. Se selv efter:
>
> <http://www.puskas.dk/naal.jpg>

Nå ja. Det er en bug i den danske MP 9 som den engelske ikke lider
under. Jeg ved desværre ikke hvordan du fikser det i den danske.
Faktisk så tror jeg ikke det kan lade sig gøre at få nålen i orden,
men det her med at bjælkerne ikke forsvinder, er det opstået efter
at du har installeret Nero, eller har det altid være sådan?

Madsen.

Fra : LarsJ

Dato : 05-06-03 09:40

> [...]
> men det her med at bjælkerne ikke forsvinder, er det opstået efter
> at du har installeret Nero, eller har det altid være sådan?

Det opstod efter jeg havde installeret NIMO Codec Pack.

Fra : Madsen

Dato : 05-06-03 12:20

LarsJ skrev:

> Det opstod efter jeg havde installeret NIMO Codec Pack.

Ok. Det har jeg så ikke oplevet med Nimo, men jeg har oplevet så mange
andre ubehageligheder at jeg har valgt at droppe den og installere en
anden codec-pakke i stedet.

Se evt.:
<http://www.google.com/groups?ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_umsgid=Xns935DF2A4B1CAF.thomas@madsen.tdcadsl.dk&lr=&as_scoring=d&hl=da>

Madsen.