Nogen må da savne hende...
Fra : Winther

Dato : 03-06-03 11:36

Hjælp, vi er blevet invaderet af en kat. Det er en meget lys rød hunkat med
hvide poter og halsplet og der er mærker efter halsbånd. Hun er ekstrem
kælen, og hun ser ud til at have haft killinger for nylig.
Den blev set første gang på en losseplads ved Tarm for ca 14 dg. siden, hvor
den gik mjavende og søgende rundt. Jeg tror den er kommet til lossepladsen i
en container, så den kan faktisk komme fra hele landet.

Vh. Winther

Fra : Stine Frandsen

Dato : 03-06-03 12:10

Det er måske den min kollega mangler. Hendes røde hunkat forsvandt ca. 1½
uge før den skulle have killinger. Den forsvandt hjemmefra ca. 1/5.

Er du sød at sende en mail til mail om nærmere oplysninger, så kan jeg give
info videre.
Katten er forsvundet i Holstebro.
Og min mail : santippe@webspeed.dk

Tak.
Stine

Fra : Winther

Dato : 03-06-03 13:32

"Stine Frandsen" <xsantippe@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uge før den skulle have killinger. Den forsvandt hjemmefra ca. 1/5.
>
> Er du sød at sende en mail til mail om nærmere oplysninger, så kan jeg

Jeg mailer et billede så snart det er muligt. Skal have sønnen til at
hjælpe, og jeg skal på arbejde, så jeg ved ikke rigtig om jeg kan nå det i
dag.

Vh. Winther

Fra : Stine Frandsen

Dato : 03-06-03 20:11

Takker. Billedet er sendt videre til den mulige ejer. Så kan een jo kun
håber at det er hendes kat
Skriver tilbage med svar
Stine

Fra : Kate

Dato : 04-06-03 20:03

"Stine Frandsen" <xsantippe@webspeed.dk> wrote in

> Takker. Billedet er sendt videre til den mulige ejer. Så kan een
> jo kun håber at det er hendes kat
> Skriver tilbage med svar
> Stine

Fandt i ud af om det var din kollegas kat?

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Stine Frandsen

Dato : 05-06-03 07:16

Hej. næsten sikker. men billeder kan jo snyde, men efter diverse afsendelser
gennem forskellige personer ( min kollega har ikke pc ) endte vi med at få
kigget billede og hun ( kollegaen ) er ret sikker på at det er hendes.

Der kommer nærmere ....

Til Winther : Jeg har sendt mail privat med tlf på min kollega om du vil
ringe til hende ???
Ellers kan du maile dit nummer ti lmig, så vil jeg gi det videre i
eftermiddag.

Stine

Fra : Benedikte Skibsted A~

Dato : 05-06-03 07:38

"Stine Frandsen" <xsantippe@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> gennem forskellige personer ( min kollega har ikke pc ) endte vi med at få
> kigget billede og hun ( kollegaen ) er ret sikker på at det er hendes.

Hej Winther

Ved du om den har killingerne gemt et sted i nærheden? Eller må de forventes
at være omkommet?

mvh
-Benedikte

Fra : Stine Frandsen

Dato : 06-06-03 06:52

Det var desværre ikke min kollega's kat

Håber at ejeren dukker op - ellers kunne det da næsten lyde til at Winther
har lyst til selv at beholde katten ????

Stine

Fra : Winther

Dato : 06-06-03 11:08

> Det var desværre ikke min kollega's kat
>
> Håber at ejeren dukker op - ellers kunne det da næsten lyde til at Winther
> har lyst til selv at beholde katten ????
>
> Stine

Hvis den kan finde ud af det med den anden kat jeg har, så vil vi gerne
beholde hende. Lige nu ryger hun lige i hovedet på min kastrat, men
selvfølgelig skal de have tid....

Vh. Winther