MS Windows
briani 27239
Import af dbx-filer til OE i XP
Fra : Christian Muus

Dato : 03-06-03 10:53

Hej

Jeg har lige formateret mit Windows fra ME til XP og brændte derfor alle
mine mailsfoldere (dbx-filerne) på en cd.
Jeg har nu kopieret dem ind i OE-folderen under XP. Det fungerede fint med
"Indbakke" og "Sendt post" bortset fra at de skulle døbes om til "Inbox" og
"Sent Items", da mit XP er på engelsk.
Problemet er, at jeg i mit tidligere under "Lokale foldere" havde en masse
underbiblioteker med post. Fx. "Privat", "Arbejde", "Familie". Jeg har også
kopieret disse filer ind i OE-folderen i Stifinder, men de figurerer ikke i
mit nye OE . Hvad er der mon galt?

Christian

Fra : Jens Andreas Kristen~

Dato : 03-06-03 12:30

"Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
også
> kopieret disse filer ind i OE-folderen i Stifinder, men de figurerer ikke

Er det samme version af OE du har nu som du havde under ME?

-Dres

Fra : Christian Muus

Dato : 03-06-03 12:40

"Jens Andreas Kristensen" <dres@dalsvinget.dk> wrote in message

> "Christian Muus" <christianmuus2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> og
> også

> Er det samme version af OE du har nu som du havde under ME?

Ja, det mener jeg.

Fra : kennybear

Dato : 03-06-03 13:56

"Christian Muus" skrev d. 03-06-03 10:53 dette indlæg :
> [...]
også
> kopieret disse filer ind i OE-folderen i Stifinder, men de figurerer

Der kan være det galt at du nu har en engelsk sproget udgave hvor du før
havde en dansk, så dine mail filer/mapper hedder selvfølgelig noget
andet på engelsk, tjek hvor din nuværende lokation er for dine nye mail
filer/mapper og omdøb så dine gamle danske til de engelske navne, så
skulle der gerne ske noget fantastisk næste gang du åbner dit mail
program, hvis det ikke er det der er dit problem, så vend lige tilbage
med noget mere information derefter. Jeg er nu ret overbevist om at det
er den sproglige forskel der skaber ballade her.

//Kenneth

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-06-03 18:33

In dk.edb.system.ms-windows, Christian Muus <christianmuus2@hotmail.com>
says...
> mit nye OE . Hvad er der mon galt?

Prøv at spørge i Outlook-gruppen. De ved en masse om OE derinde.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen