MS Windows
briani 27239
Search-itNow
Fra : KAK

Dato : 03-06-03 07:23

Når jeg prøver at skrive et eller andet i Adresselinjen i InternetExplorer
6,
kommer jeg ind på en søgeside der hedder Search-itNow

http://search-itnow.com/index.php?nr=1

Det er da ikke den normale søgeside i Windows XP vel?

Er der nogen der kan fortælle, hvordan jeg slipper for at komme ind på
denne side og kommer tilbage til den almindelige?

Mvh.
Karsten Krabbe

Fra : XoDeus DK

Dato : 03-06-03 07:48

> Det er da ikke den normale søgeside i Windows XP vel?
Nej det er det ikke!

> Er der nogen der kan fortælle, hvordan jeg slipper for at komme ind på
> denne side og kommer tilbage til den almindelige?

Du kan komme af med den ved at køre en fuld scan med Ad-Aware som kan hentes
gratis på http://www.lavasoft.de
Du fik denne ved at sige ja til en advarsel når du bevæger dig rundt på
warez, xxx samt passwordssites. Så ved alle i gruppen hvad du foretager Dig.

//XoDeus

http://xpn.lir.dk

Fra : jens

Dato : 03-06-03 08:11

"XoDeus DK" <mariuszc@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

Dig.

Det kan da ikke være et problem lige for dig kan det ?

> http://xpn.lir.dk

Isåfald er der noget jeg fejlfortolker her da.

Mvh Jens

Fra : XoDeus DK

Dato : 03-06-03 10:13

> Det kan da ikke være et problem lige for dig kan det ?
Nej det er slet ikke noget problem for mig.
Det skulle bare se ud som en sjov bemærkning.

> Isåfald er der noget jeg fejlfortolker her da.
stadig sjov bemærkning.

Fra : jens

Dato : 03-06-03 10:19

> stadig sjov bemærkning.

Ja det håbede jeg også det var, men det fremgik ikke så tydeligt.

Mvh Jens