BF1942 problemer !! :-(
Fra : AG

Dato : 03-06-03 05:47

Hey there !!.

Jeg er lige pludselig rendt ind i det kedelige problem at mit bf1942 går ned
midt i det hele.. Det er et nyligt opstået problem, og jeg aner ikke hvad
problemet er ?.. Enten genstarter comp'en helt eller osse crasher spillet
til skrivebordet.. Mit system består af: 1 GB RAM, 1000 Mzh, 128 MB DDR
grafik.. Nogen forslag ??.. På forhånd tak !!..

Mvh Allan..

Fra : Jesper Andersen

Dato : 03-06-03 09:25

Hej AG

Er det en original eller brændt?? Havde samme problem med min original, men
jeg kunne heller ikke finde ud af hvad det var, så jeg solgte mini
udgave....

Jesper

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 03-06-03 10:55

Nogle gange kan en geninstallering løse eventuelle problemer...Har du
prøvet dét?

Mvh. Kristian Nejsum

Fra : Jonas R.

Dato : 03-06-03 12:17

SNIP
> [...]
> til skrivebordet.. Mit system består af: 1 GB RAM, 1000 Mzh, 128 MB DDR
> grafik.. Nogen forslag ??.. På forhånd tak !!..

Har du prøvet at pille lidt ved lyden? For den lavede problemer på min pc!

Jonas

Fra : Bent Grin

Dato : 03-06-03 13:04

"AG" <scorp@FUCKSPAM.dk> wrote in message
> [...]
> problemet er ?.. Enten genstarter comp'en helt eller osse crasher spillet
> til skrivebordet.. Mit system består af: 1 GB RAM, 1000 Mzh, 128 MB DDR

Hej Allan.

Jeg havde nøjagtig samme problem som dig. Der findes ikke nogen endegyldig
løsning på problemet, da der kan være mange grunde til at det sker. Jeg
lavede utroligt meget research for at finde en løsning, men ak - det hjalp
ikke for mig.

Jeg ved at der har været en hel del problemer med folk som har VIA chipset
og BF1942. Desuden er visse VIA chipset og SoundBlaster lydkort heller ikke
et godt mix.

Men her er nogle forslag:

Først og fremmest skal du opdatere alle dine drivere! Desuden kan du prøve
at slå lyd-hardwareaccelration til og fra i BF.

http://makeashorterlink.com/?X6B124AC4

http://makeashorterlink.com/?N3C112AC4

http://makeashorterlink.com/?K3D142AC4

http://makeashorterlink.com/?S6E121AC4

http://makeashorterlink.com/?G1F132AC4

http://makeashorterlink.com/?O21212AC4

http://makeashorterlink.com/?J12225AC4

http://makeashorterlink.com/?A13231AC4

Jeg håber at du kan bruge dette til noget. Jeg orkede ikke mere og
opgraderede min comp

Mvh
Bent