MS Windows
briani 27239
windows xp-pro og outlook xp -åbner langso~
Fra : Nuser

Dato : 03-06-03 00:51

Efter jeg ved en feil installerede messenger plus dukkede der en masse
reklamer op og outlookbruger 20 sekunder på at hente mail når jeg trykker på
send/hent. Tidliger gik det på et sekund.
Jeg har forsøgt at gendanne til et punkt før messenger plus, men computeren
er fortsat langsom.

Jeg har Asus A7N8x - deluxe motherboard og har opgraderet biosen fra1001.c
til 1004 - spiller dette nogen rolle??

Helge

Fra : Bibber

Dato : 03-06-03 07:41

"Nuser" <helgeboe28@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Efter jeg ved en feil installerede messenger plus dukkede der en masse
> reklamer op og outlookbruger 20 sekunder på at hente mail når jeg trykker

> send/hent. Tidliger gik det på et sekund.

Jeg har selv haft et tilsvarende problem. Der blev problemet løst ved at jeg
afinstallerede min firewall og derefter geninstallerede den igen.....

Ingen lang og logisk forklaring men det hjalp efter råd fra gruppen.

mvh

Mikael

PS. ikke for at blande sport og data, men er du norsk