ViceCity : Hvor er den M60 henne ?
Fra : TexasFlood

Dato : 03-06-03 00:04

Kan fandme ikke finde den.
Hvordan klarer man missionen "Messin with the man" ?

TF

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-03 05:20

> Hvordan klarer man missionen "Messin with the man" ?

Kan du ikke lige forklare hvad man skal i missionen?

Fra : danni plougmann

Dato : 03-06-03 15:13

få fat i en masse ammo og raket til rocket launcher
og så skal du ellers bare smadre løs alt hvad der er af biler og folk.

et godt tip køre hen til parkeringshuset og smadre alle de biler der det var
nok for mig til at fylde chaos metereret.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 03-06-03 15:49

TexasFlood wrote:
> Kan fandme ikke finde den.
> Hvordan klarer man missionen "Messin with the man" ?

Parkeringsplads og maskingevær/bazooka
Eller oppe på taget af en bygning måske. Evt. taget af AmmuNation (du
kan komme derop ved at hoppe fra trappen på den modsatte side af vejen).

Fra : Robert Eriksen

Dato : 03-06-03 15:53

TexasFlood wrote:
> Kan fandme ikke finde den.
Hov ja.. hvis M60 er det kraftige maskingevær så ligger der en oppe ved
lufthavnen/militærbasen.

Frit fra hukommelsen:
Stå med basen på venstre hånd og fortsæt ud af vejen. I højresvinget går
du venstre om autoværnet/hegnet og fortsætter ligeud langs vandet og
videre langs rækkeværket. På et tidspunkt mangler der et stykke rækværk,
gå igennem der og så ligger den lige foran dig foran en husmur i Little
Havana.

Fra : TexasFlood

Dato : 03-06-03 22:31

Nej det er ikke den - det er M16'eren.
Det er den tunge satan som også politiets heli'er har på.

Andre der har et bud på hvor M60'eren er henne ?

TF

Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-06-03 18:49

TexasFlood wrote:
> Nej det er ikke den - det er M16'eren.
> Det er den tunge satan som også politiets heli'er har på.
>
> Andre der har et bud på hvor M60'eren er henne ?

Hvis det er det der "tromle-agtige" maskingevær (á la Schwarzeneggers i
Predator) så kan det købes hos Phil hvis du har gennemført hans missioner.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 05-06-03 15:33

Robert Eriksen wrote:

> Hvis det er det der "tromle-agtige" maskingevær (á la Schwarzeneggers i
> Predator) så kan det købes hos Phil hvis du har gennemført hans missioner.

Og kan iøvrigt også findes på Haitiernes fabrik efter Cubaner missionerne.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 05-06-03 16:33

Robert Eriksen wrote:

> Og kan iøvrigt også findes på Haitiernes fabrik efter Cubaner missionerne.

Eller hvis det er denne http://www.gouranga.com/images/gtavice/vc-018.jpg
Så mener jeg ganske bestemt den ligger opppe i et af tårnene på
militærbasen (husk uniform

Fra : TexasFlood

Dato : 05-06-03 21:41

Det er lige netop den.
Hvordan får man fat i en uniform ?

CW

Fra : Robert Eriksen

Dato : 05-06-03 22:08

TexasFlood wrote:
> Det er lige netop den.
> Hvordan får man fat i en uniform ?

Du køber Malibu.
En af missionerne går ud på at få en låsesmed ud af fængsel. Derefter
kan du hente en uniform på politistationen på Washington Beach.

Fra : Peter Jensen

Dato : 03-06-03 16:34

"TexasFlood" <stevie@--nospam--tdcadsl.dk> wrote in message
> Kan fandme ikke finde den.
> Hvordan klarer man missionen "Messin with the man" ?

Er det ham rocker fyren? - Hmm, jeg skød bare på de forbipasserende biler
indtil meteret var fyldt op. Skyd løs og sørg for at have ammo nok, så går
det altsammen.

Mvh.:
Peter

Fra : Emil Saksager

Dato : 03-06-03 16:39

Bare skyd én bil og bliv så ved med at skyde på den...

-Emil

Fra : danni plougmann

Dato : 03-06-03 18:17

missionen kan godt vildlede en del
ham rockeren på baren fortæller at man skal tage en MC og nak så mange så
mulig.
den mission er simpelt hen umulig at klare alene på en MC

Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-06-03 10:09

danni plougmann wrote:
> missionen kan godt vildlede en del
> ham rockeren på baren fortæller at man skal tage en MC og nak så mange så
> mulig.
> den mission er simpelt hen umulig at klare alene på en MC
Nej den er ikke