Det er sgu også sjovt at man ikke kan få GPRS til at virke på en nylig købt
T310 med Xpress - den automatiske opsætning via SMS virker ikke - den siger
noget med forkert APN-nummer!!?? - og Telia skulle iflg. andet indlæg have
erkendt dette problem? (jeg har end ikke fået en bekræftigelse på at Telia
har modtaget min forespørgel desangående æv bæv Telia).
Ligeliedes er Telia hjemmesider da ved at gå helt i knæ!! hvis man er så
helidig så tager det "kun 1 time at tilgå teliamobils hjemmeside hvor
metoden til opsætning af Wap/gprs står beskrevet - æv bæv - Telia suger
"Kim Sørensen" <Kim_s_dkFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:Gd7Da.3171$Jp3.113889@news010.worldonline.dk...
> Update.
>
> Har nu tale og smsét med flere telia kunder (sms tager lidt ), og alle har
> samme problem, og det er rundt omkring i landet.
> Det er specielt galt om aften fra kl 18.00 af og så frem til 22 - 23 stk,
> der kan tiden være helt op til 15 min nogen gange. Om natten er der ikke
> noget problem og midt på dagen kører det også bare. Så jeg kunne forstille
> mig at det nok har noget at gøre med at deres net eller computeren som
> håndtere sms er overbelastet, men det må de jo så se at få hurtigt iorden,
> da vi jo er nogle som betale fast pris i md, og har fri sms, og det kan
man
> jo ikke bruge til noget, når det tager så lang tid at aflevere den.
>
> Det med god service.. Hmm. Ved ikke har skrevet 2 mail til telia om dette
> problem. Har begge gange fået den standart besked, med at teila takker for
> mailen og de henvender sig inden 2 arb. dage. Nej, har ikke hørt noget, og
> er over en uge siden..
> - Men de arbejde nok ikke hverdag ved telia..
>
> Ringer man der ind, så for man at vide at der Kun er 10 min vente tid. -
> Håber så ikke de er time ansat ved telia, da de 10 min som de sagde i
> starten blev til 35 min for mig..
>
> Spurgte så, da jeg endelig kom igennem, skulle finde min oplader, da den
var
> ved at løbe tør, om de vidste hvad der kunne være galt.
> - Ville lige sige her, at damen som besvarede, sagde "Velkommen til Telia,
> hvad kan jeg hjælpe med", ikke noget navn eller noget. Synes jeg nu godt
man
> kunne.
> Men svaret var:
> Det var noget med deres sms central, som ikke kunne klare så mange sms'er.
> De var godt klar over problemet - og de ville løse det hurtigst muligt.
> Forhåbentlig var det klar i midten af næste uge.
>
> Lige en sidste ting. Når man sidder og venter på at komme igennem til
Telia
> (hører pause musik) , så læg mærke til den Winows fejl lyd der kommer en
> gang i mellem i deres musik.. Den DONG, standart fejl lyd i windows. -
Sjov
> ting..
>
> /Kim
>
>