Udstillingsgrej
Fra : Kate

Dato : 02-06-03 21:48

Min mor har fået et oprydningsflip. I lyset af sin forestående
skilsmisse har hun besluttet ikke at komme til at udstille kattene
mere. Derfor ville hun smide sit udstillingsgrej ud, men jeg reddede
det på målstregen, for jeg tænkte at der måske var nogen herinde der
kunne bruge det.
Der er to sæt burgardiner, et til enkeltbur og et til dobbeltbur, et
par mad/vandskåle, en hjørnehylde og 2 (måske 3) killingebakker. Husker
ikke om der er mere, men det kan jeg undersøge i posen.

Er der nogen der kan bruge det eller kender nogen som kan så skriv til
mig. Bemærk, dette er ikke en salgsannonce, det foræres væk til den
første som gider ha' det. Hvis ingen vil ha' det ryger det nemlig ud.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Kate

Dato : 02-06-03 22:04

Glemte lige at jeg også har fået en legering med. Sådan en som
killinger er pjattede med. Den er i blå plastik. Den foræres også væk.

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 02-06-03 22:13

"Kate" <mowgliNOT@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> Glemte lige at jeg også har fået en legering med. Sådan en som
> killinger er pjattede med. Den er i blå plastik. Den foræres også væk.
>
> --
> Kate

Hej Kate

Jeg har også lige smidt dig en privat mail, jeg er overordentligt
interesseret - skal på 1. udstilling i Silkeborg i juli og er ikke kommet så
langt med at skrabe udstyr sammen.

Hilsen Tina
--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 02-06-03 22:47

> [...]
>
> Jeg har også lige smidt dig en privat mail, jeg er overordentligt
> interesseret - skal på 1. udstilling i Silkeborg i juli og er ikke kommet

Ja, det var jo så som så med den private e-mail - jeg fik den tilbage i
hovedet - jeg tror jeg er ved at være for træt til at sidde foran den her
skærm mere i aften

Hvis der ikke er andre der har snuppet 1. positionen, så sig lige til
hvordan du vil arrangere med porto og lignende.

Hilsen Tina - igen igen

Fra : Kate

Dato : 03-06-03 04:51

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote in

> Ja, det var jo så som så med den private e-mail - jeg fik den
> tilbage i hovedet

Du har nok fjernet NOT i min adresse, men det er bar af snyd for så
virker den nemlig ikke.
Men Joan nåede at sende mig en mail, så det bliver hende der får det.

Fra : Kate

Dato : 03-06-03 04:50

Kate <mowgliNOT@oliwer.dk> wrote in

> Er der nogen der kan bruge det

Det må jeg så sige at der var. Joan var hurtigst med en mail kl. 23.01
så det bliver hende der løber med det, men det gør da at jeg er rigtigt
glad for at jeg ikke bare lod min mor kassere det når der var nogen som
kan bruge det.

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-06-03 14:39

> [...]
> så det bliver hende der løber med det, men det gør da at jeg er rigtigt
> glad for at jeg ikke bare lod min mor kassere det når der var nogen som

Jubiiiii Det er jeg glad for.
Bomben skal udstilles igen, når hun er blevet kastrat.

Med venlig hilsen
Joan Frederiksen
- Tøm kattebakken ved privat svar