MS Windows
briani 27239
xp pro registrering ved microsoft
Fra : Frank Jensen

Dato : 02-06-03 21:04

Hvodan kan man se om ens xp er registreret ved microsoft

frank

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 02-06-03 21:09

On Mon, 2 Jun 2003 22:04:02 +0200, "Frank Jensen"
<frank.j@jensen.mail.dk> wrote:

>Hvodan kan man se om ens xp er registreret ved microsoft
>
>frank

Før eller efter den er installeret?

--
Michael Pilgaard,
Aalborg

Fra : Frank Jensen

Dato : 02-06-03 21:52

Det er når jeg har installeret den - jeg kan ikke huske hvad jeg gjorde
andet end at internettet kørte da jeg installedre

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 02-06-03 21:59

On Mon, 2 Jun 2003 22:51:33 +0200, "Frank Jensen"
<frank.j@jensen.mail.dk> wrote:

>"Michael Pilgaard" <mipi@image99.dk> skrev i en meddelelse

>Det er når jeg har installeret den - jeg kan ikke huske hvad jeg gjorde
>andet end at internettet kørte da jeg installedre

Start=>Alle Programmer=>Tilbehør=>Systemværktøjer=>Aktiver Windows

Hvis den er aktiveret kommer der et vindue op og fortæller det, ellers
begynder den aktiveringsprocessen.

Fra : Frank Jensen

Dato : 02-06-03 22:05

Den mulighed har jeg slet ikke - der er ikke en "aktiver windows" under
systemværktøjer - spooky ikke

newsendvk7sfevoe8sa1qv0i6odei3nfomvs@4ax.com...

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 02-06-03 22:40

On Mon, 2 Jun 2003 23:04:40 +0200, "Frank Jensen"
<frank.j@jensen.mail.dk> wrote:

>Den mulighed har jeg slet ikke - der er ikke en "aktiver windows" under
>systemværktøjer - spooky ikke

Så prøv:
Start=>Kør
Skriv følgende:
%SYSTEMROOT%\system32\oobe\msoobe.exe
afslut med at trykke på <return>

Fra : jens

Dato : 02-06-03 22:57

> Så prøv:
> Start=>Kør
> Skriv følgende:
> %SYSTEMROOT%\system32\oobe\msoobe.exe
> afslut med at trykke på <return>

Eller dennecomputer - hjælp- "er denne kopi af windows lovlig"

Mvh Jens

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 02-06-03 23:17

On Mon, 2 Jun 2003 23:57:08 +0200, "jens" <mkg@jellingnet.dk> wrote:

>Eller dennecomputer - hjælp- "er denne kopi af windows lovlig"
>
>Mvh Jens

Han skulle jo bare se om den var registreret, ikke om den var lovlig.

Man bliver jo dirigeret ind på MS' hjemmeside hvor der står nogle ting
jeg ikke fatter: citat/"Fejl i Windowsoperativsystemer forekommer meget
sjældent"/citat slut. Og hvad er en "genoprettelsesløsning" for en
ting?

Fra : jens

Dato : 03-06-03 06:40

> [...]
> jeg ikke fatter: citat/"Fejl i Windowsoperativsystemer forekommer meget
> sjældent"/citat slut. Og hvad er en "genoprettelsesløsning" for en

Jeg opdagede også bagefter at det måske ikke lige var den funktion som blev
efterlyst.

Men funktionen er vel udsprunget af de sager om ikke helt "originale" kopier
som nogle butikker har solgt med nye maskiner.

Mvh Jens

Fra : Ole

Dato : 03-06-03 22:17

"jens" <mkg@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse news:bbhcav$e7o$1@news.net.uni-c.dk...

Vi der har CE Pro udgaven er ikke besværet med det pjat = CE = Corporate Edition

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 03-06-03 22:51

On Tue, 3 Jun 2003 23:16:31 +0200, "Ole" <holtesletmig@ofir.dk> wrote:

>"jens" <mkg@jellingnet.dk> skrev i en meddelelse news:bbhcav$e7o$1@news.net.uni-c.dk...
>>

>Vi der har CE Pro udgaven er ikke besværet med det pjat = CE = Corporate Edition

Nå, hvad koster såden en?

Fra : jens

Dato : 03-06-03 23:00

"Michael Pilgaard" <mipi@image99.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, hvad koster såden en?

Mig bekendt det samme eller lidt mere end en pro.

Men man skal have et SEnr for at kunne købe den.
Den er beregnet til virsomhedder som har et antal licenser i skuffen.

Eller en god netforbindelse og en anløben moral ?

Mvh Jens