Nokia 3310 med underlig opførsel.
Fra : Mercenary

Dato : 02-06-03 20:58

Hej gruppe.

Min 3310 har gennem en længere periode opført sig ret mystisk.
Den har det med at slukke under samtaler, selv med fuldt opladet batteri,
og slukker med beskeden batteriet er tomt.

Når jeg så tænder igen er der stadig fuldt opladet batteri.

Spørgsmålet lyder så; er det batteriet der er ved at være udtjent eller er
det min telefon der er i stykker. Begge dele er 2-2½ år gamle.

/Merc

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 02-06-03 21:07

> Spørgsmålet lyder så; er det batteriet der er ved at være udtjent eller er
> det min telefon der er i stykker. Begge dele er 2-2½ år gamle.

Ja, det kunne meget vel tænkes. Jeg havde samme problem med en gammel mobil
jeg havde på et tidspunkt. Jeg skiftede dette, og problemet var løst...

Men jeg kan da ikke sige, at det med 100% sikkerhed er det. Batterier er
ikke så voldsomme dyre.

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 03-06-03 13:26

Hej Merc.

Har selv samme problem med min 3310.
Den siger dog ikke at batteriet er tomt, den slukker bare.
Nogen gange kan jeg snakke i 5 min andre gange kun i 10 sek. før den går ud.
Men det underlige er så at når jeg bruger headset under samtalen ja så
slukker telefonen aldrig for mig. Nogen der har en ide om hvad det kan
skyldes ?
Jeg har en ven også med en 3310 som har nøjagtig det samme problem med sin.

Kan det være softwaren i tlf. der er fejl i oder was ?

Med venlig hilsen
Kenneth
K.A@osterbrogaarden.dk

Fra : Mercenary

Dato : 03-06-03 17:50

"Kenneth Andersen" <K.A@osterbrogaarden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sin.

> Kan det være softwaren i tlf. der er fejl i oder was ?

Hvis det var softwaren det var galt med er det da underligt det først kommer
nu efter 2-2½ år.
Jeg tror jeg prøver at købe en billigt batteri og ser om det hjælper, ellers
må jeg jo bide i det sure æble og købe en ny tlf.

/Merc

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 03-06-03 19:03

Hej Merc.

Takker for dit hurtige svar :)

Har selv kigget lidt rundt i NG og har fundet ud af at software versionen i
min tlf. er V4.35 vil lige prøve at opdatere den engang og se om det ikke
skulle hjælpe.

Men ellers så må jeg nok indse at min tlf. endelig skal til at hvile i den
evige mobil himmel snøft.

Mvh.
Kenneth