Matrix Billeder??
Fra : Yildizhan

Dato : 02-06-03 21:05

Nogen der kender et sted på nettet hvor man kan downloade Matrix 1 & 2
billeder i højkvalitet??

Har været på deres hjemmeside men de er ikke særlige pæne

Fra : kr0oZe

Dato : 03-06-03 09:09

www.imdb.com ?

--
// Christian Kruse //
Skribent @ www.filmzonen.dk

Fra : Mads TJ

Dato : 03-06-03 10:51

> [...]
> billeder i højkvalitet??
>
> Har været på deres hjemmeside men de er ikke særlige pæne

hvis ikke matrix' egen hjemmeside kan præstere at levere "pæne" billeder,
hvem i alverden skal så kunne?

//Mads

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-06-03 11:03

Mads TJ skrev:

> hvis ikke matrix' egen hjemmeside kan præstere at levere "pæne"
> billeder, hvem i alverden skal så kunne?

Der er masser af gode billeder i omløb fra pressematerialet.

--
Mvh. Peter | http://filmsvar.dk | http://filmnet.dk |
"Computers are useless; they can only give you answers."

Fra : Martin Rasmussen

Dato : 03-06-03 19:00

"Yildizhan" <prestij@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender et sted på nettet hvor man kan downloade Matrix 1 & 2
> billeder i højkvalitet??

http://www.movieweb.com/movie/thematrix2/ er mit bud.

Martin Rasmussen

Fra : Per

Dato : 13-06-03 12:52

"Martin Rasmussen" <emmaps@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> "Yildizhan" <prestij@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
>
> http://www.movieweb.com/movie/thematrix2/ er mit bud.
>
> --
> Med venlig hilsen
> Martin Rasmussen

Fandt du nogle billeder i high-res. Ellers kan jeg evt. sende dig nogen i
rigtig høj opløsning.