Problem med lyd i Ghost Master.
Fra : Mercenary

Dato : 02-06-03 20:54

Hej gruppe.

Jeg har et mindre, men irriterende problem med lyden i Ghost Master.
Hver gang der afspilles en videosekvens (har i øjeblikket kun set en intro)
hakker både lyd og billede som en sindssyg.

Jeg har opdateret både lyd- og grafikdrivere, og har ikke nogen codec packs
installeret udover dem der understøttes i media player.
Det er det samme om jeg kører fra mit cd-drev eller brænder.

Jeg bruger WinXP.

/Merc

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 02-06-03 22:58

Mercenary wrote:
> [...]
> packs installeret udover dem der understøttes i media player.
> Det er det samme om jeg kører fra mit cd-drev eller brænder.

Det må da næsten være et codec-problem? Kan du på nogen måde se hvilket
codec spillet bruger?

-Sune

Fra : Kothoga

Dato : 06-06-03 22:16

jeg har med stor sorg oplevet det sammen.
Sorgen blev dog aflyst da jeg skiftede til omega Nvidia driver..
www.omegacorner.com
Det virkede hos mig..

Fra : Mercenary

Dato : 07-06-03 19:00

"Kothoga" <Kothoga@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har med stor sorg oplevet det sammen.
> Sorgen blev dog aflyst da jeg skiftede til omega Nvidia driver..
> www.omegacorner.com
> Det virkede hos mig..

Hey ! Det virker sgu' !!!

1000 tak makker