GTA vice city: whoopie...
Fra : Ukendt

Dato : 02-06-03 19:43

Ja, jeg har læst man skal havde gennemført 50.. Jeg har lige været inde og
spille.. Jeg var oppe på 190 (kunne ikke huske hvad det var i havde skrevet!
) kommer den ikke frem med at missionen er gennemført?

--
peet_dk was here
Website: www.peet.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-06-03 19:44

In dk.spil.computer, peet_dk wrote:

> Ja, jeg har læst man skal havde gennemført 50.. Jeg har lige
> været inde og spille.. Jeg var oppe på 190 (kunne ikke huske
> hvad det var i havde skrevet! ) kommer den ikke frem med at
> missionen er gennemført?

Nej, ikke før du står ud. Jeg måtte også op på 101 for at føle mig
sikker.

PS: Er det ikke lidt dumt at stoppe lige før du når 200? Det
virker sandsynligt at tallet er deleligt med 50.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-03 05:19

> PS: Er det ikke lidt dumt at stoppe lige før du når 200? Det
> virker sandsynligt at tallet er deleligt med 50.

Jeg blev f. taget af en gående panser der løb rundt om hjørnet og trak mig
ud af bilen :)

Fra : danni plougmann

Dato : 03-06-03 15:19

> Jeg blev f. taget af en gående panser der løb rundt om hjørnet og trak mig
> ud af bilen :)

hold dig hele tiden i nærheden af en pay and spray garage
der er kunder nok.

Fra : Emil Saksager

Dato : 03-06-03 16:41

Det fremgår ikke af dit indlæg, så jeg ved ikke om du ved det, men det skal
være 50 i træk...

-Emil

Fra : Simon Kamber

Dato : 09-06-03 14:43

On Tue, 3 Jun 2003 17:40:32 +0200, "Emil Saksager"
<emil.saksager@tdcadsl.dk> wrote:

>Det fremgår ikke af dit indlæg, så jeg ved ikke om du ved det, men det skal
>være 50 i træk...

Og ligeså vigtigt: man skal SELV stige ud af bilen bagefter.