border og frames
Fra : simon moore højer

Dato : 02-06-03 19:23

hejsa
jeg har for lidt tid siden skrevet et indlæg om at fjerne den
hvide kant mellem cellerne i en tabel, når man angir border=no
nu har jeg det sammen problem bare med frames. jeg angir
frameborder=no og så kommer der bare en hvid kant i stedet for og
det ser ikke særlig fikst ud på en grøn baggrund.
er der nogen der kan hjælpe mig???
please
på forhånd tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Niludo

Dato : 02-06-03 21:39

"simon moore højer" skrev d. 02-06-03 19:23 dette indlæg :
> jeg angir
> frameborder=no og så kommer der bare en hvid kant i stedet

Hej Simon
Jeg angiver frameborder="0"

Mange hilsner

Niels

http://www.kandu.dk/

Fra : simon moore højer

Dato : 04-06-03 14:49

det virker ikke
jeg har lagt eksemplet ud på internettet så i kan se det
http://www.geocities.com/simonhoejer/test/index2.html
håber i kan hjælpe igen

Fra : pepss

Dato : 04-06-03 15:03

"simon moore højer" <simonhoejer@ofir.dk> skrev
> det virker ikke
> jeg har lagt eksemplet ud på internettet så i kan se det
> http://www.geocities.com/simonhoejer/test/index2.html
> håber i kan hjælpe igen

vist du skriver sådan skulle det virke:
<frame src="test.html" name="upperframe" scrolling=no framespacing=0
border=0 frameborder=0 frameborder=NO>
du skal bare lige være opmærksom på at du ikke kan validere din side

--
pepss
den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : simon moore højer

Dato : 05-06-03 19:34

tak for hjælpen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 04-06-03 15:56

"simon moore højer" <simonhoejer@ofir.dk> skrev
> det virker ikke
> jeg har lagt eksemplet ud på internettet så i kan se det
> [...]

Her ser du et frameset med kun en smal hvid streg mellem de to frames. Den
venstre frame har ingen scroll. Bredden kan ikke ændres på den venstre
frame.

<frameset cols="150,*">
<frame name="menu" frameborder="0" src="menu.htm" noresize
scrolling="no">
<frame name="indhold" frameborder="0" src="sideindhold.htm"
scrolling="auto">
</frameset>

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin