Hvilken tlf?
Fra : Ole

Dato : 02-06-03 18:27

Hejsa.

Hvilken tlf. skal min kæreste købe til at erstatte hendes 3310'er? Det
er ikke noget krav med farveskærm/kamera, og den skal primært bruges
til sms og tale. Wap og GPRS er heller ikke noget hun har brug for.
Hun ønsker en stabil tlf. uden alt for mange "børnesygdomme", og den
behøver ikke koste en bondegård

Med venlig hilsen Ole.
/ole
*Brug rigtig endelse ved svar på e-mail*

Fra : Peter Jensen

Dato : 02-06-03 18:38

"Ole" <ole.l.bak@mail.danmark> wrote in message
> [...]
> til sms og tale. Wap og GPRS er heller ikke noget hun har brug for.
> Hun ønsker en stabil tlf. uden alt for mange "børnesygdomme", og den

Jamen en 3310 klarer da opgaven til perfektion.

Mvh.:
Peter

Fra : Ole

Dato : 02-06-03 21:25

>Jamen en 3310 klarer da opgaven til perfektion.
>
>Mvh.:
>Peter

Det har du fuldstændig ret i, men den er desværre ved at være slidt op
(defekt i hvertfald). Jeg skrev også en uden børnesygdomme, og der
synes jeg ikke 3310'eren helt lever op til, hvad jeg ville forvente af
en tlf.

Mvh. Ole

Fra : Søren

Dato : 02-06-03 21:40

"Ole" <ole.l.bak@mail.danmark> skrev i en meddelelse

> [...]
> (defekt i hvertfald). Jeg skrev også en uden børnesygdomme, og der
> synes jeg ikke 3310'eren helt lever op til, hvad jeg ville forvente af

Køb en ny 3310. Jeg har aldrig haft en mere stabil telefon. Den er nu
erstatten af en
SE T310 men min Nokia 3310 virker endnu perfekt og med det nye Li-ion
batteri jeg købte i
tyskland til 120kr holder den enda strøm næsten en uge. Køb dig en ny 3310
det er min anbefaling!

Venligst

Fra : Jacwin

Dato : 02-06-03 21:45

Hvad med en siemens c55

TDC har den i øjeblikket til 99,- med et abo.

Fra : Mette

Dato : 03-06-03 19:16

Hvad med 3510i - den er ret fed, næsten som 3310, blot bedre. jeg
synes jeg har set den ret billigt det sidste stykke tid hos tdc mobil!