Hjælp til at flyve i Vice City
Fra : Ukendt

Dato : 02-06-03 17:18

Hejsa

Jeg er nået til missionen hvor jeg skal plante 4 bomber på en bygning, men
har virkelig store problemer med at styre det fly.

Er der ikke en måde, hvor man kan snyde sig til at den ikke tæller eller at
man springer den mission over?

Mvh.
Tina

Fra : Blaster

Dato : 02-06-03 19:28

Hejsa

Så vidt jeg ved findes der ikke nogen snydekode til at stoppe mission timer,
men du kan bruge en såkaldt trainer, det er et lille program der startes før
spillet og giver nogen forudbestemte taster forskellige funktioner, f.eks
uendeligt liv, eller i det her tilfælde kan den stoppe og starte mission
timer.

Der er lidt at kigge på her:
http://www.actiontrip.com/cheats/grandtheftautovicecity.phtml

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 02-06-03 22:07

Missionen er lidt nemmere, hvis man bruger rotorbladene til at snitte
lidt i vagter og arbejdere, før man tager bomberne...

Mvh. Kristian Nejsum

Fra : Henrik

Dato : 03-06-03 22:50

"Kristian Nejsum" <t@r.com> wrote in message news:bbge9c$s5k$1@sunsite.dk...
> Missionen er lidt nemmere, hvis man bruger rotorbladene til at snitte
> lidt i vagter og arbejdere, før man tager bomberne...
>
> Mvh. Kristian Nejsum

Kommer vagterne/arbejderne ikke igen (ligesom alle bilerne bliver opløst i
den blå luft og der dukker nye op af ingenting) ?

Mvh
Henrik

Fra : Lars

Dato : 04-06-03 09:23

On Tue, 3 Jun 2003 23:50:26 +0200, "Henrik"
<sahlREMOVE@THISsnaps.dk> wrote:

>Kommer vagterne/arbejderne ikke igen (ligesom alle bilerne bliver opløst i
>den blå luft og der dukker nye op af ingenting) ?

Nej, ikke da jeg gjorde det. Jeg brugte nemlig også den metode
med lige at flyve alle etagerne igennem og snitte lidt i dem før
jeg gik i gang med at placere bomber.

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-06-03 10:08

Lars wrote:

> Nej, ikke da jeg gjorde det. Jeg brugte nemlig også den metode
> med lige at flyve alle etagerne igennem og snitte lidt i dem før
> jeg gik i gang med at placere bomber.

Så skal man bare være sikker på at man får snittet dem helt færdigt.
Ellers har man pludselig bevæbnede vagtfolk rendende allerede nede ved
jorden.

En anden ide jeg lige fik var at starte med at gå ud af bilen igen, gå
ned til byggepladsen og skyde alle håndværkerne/vagtfolkene før man
overhovedet tager helikopteren til at starte med.
Om det kan lade sig gøre ved jeg ikke, men det kan da afprøves

Et andet tip kunne være at vente med missionen og istedet først finde en
rigtig helikopter og flyve lidt rundt i.
RC helikopteren bevæger sig ganske vidst lidt anderledes men man får
bedre styr på selve kontroltasterne af lige at have fløjet lidt rundt
først. Så er man ikke helt så tilbøjelig til pludselig at glemme hvordan
man lige får den til at dreje rundt eller komme hurtigt fri af en
loftbjælke.

/Robert
Der også havde absolut størst bøvl med den mission, indtil der var brugt
lidt mere tid i rigtig helikopter.

Fra : Henrik

Dato : 04-06-03 19:05

"Lars" <go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.dk> wrote in message

> Nej, ikke da jeg gjorde det. Jeg brugte nemlig også den metode
> med lige at flyve alle etagerne igennem og snitte lidt i dem før
> jeg gik i gang med at placere bomber.

ok, så kan det også være jeg har bare 10% for at klare missionen, men mit
savegame virker ikke mere, så motivationen får at spille det igen er lidt
svær at finde, grrrr

Jeg har dog et andet hvor jeg er nået 25% af spillet, så jeg skal dog ikke
starte helt forfra :-|

Mvh
Henrik

Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-06-03 19:44

Henrik wrote:

> [...]
> svær at finde, grrrr
>
> Jeg har dog et andet hvor jeg er nået 25% af spillet, så jeg skal dog ikke

Hvis det skulle være så bare mail mig et savegame så vil jeg da gerne
gøre et forsøg for dig på den mission

/Robert

Fra : Henrik

Dato : 05-06-03 00:20

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in message

> Hvis det skulle være så bare mail mig et savegame så vil jeg da gerne
> gøre et forsøg for dig på den mission

Tak for tilbudet, men nu lykkedes det mig at gennemføre den, ved at flyve
over og tage mændene først, så er det knap så hektisk bagefter

Mvh
Henrik