Bedste bog eller hæfte til frontpage 2000?
Fra : sunsite.auc.dk

Dato : 28-03-01 14:28

Hej NG

Jeg er helt ny bruger af frontpage og vil gerne igang med det, men det
virker meget stort og avanceret i forhold til stones webwriter, som jeg har
prøvet lidt, er der nogle der kan anbefale en god bog eller hæfte så jeg
kan starte blidt.

Per, Svendborg

Fra : Andreas Paasch

Dato : 28-03-01 15:28

Der er altid delte meninger om alting ....

Jeg har startet min webprogrammering op i den meget bløde ende til en meget
lav pris og syntes, at de hæfter fra IDG er en fortrinlig indgang hvorfra
man kan komme meget godt i gang til en lav pris og med nogle gode fif.
Derfra kan man ofte via litteratur henvisninger finde langt mere i den mere
dyre ende.

Idag har jeg stadig mine hæfter, har min HTML-bibel og mine NG'er. Og det
kører da fint.
Alt krydret med nysgerrighed og en lettere forståelse af hvordan jeg vil
have tingene, indtil videre er det kun mit nuværende javascript der volder
mig problemer, ellers syntes jeg selv det går fint ...

Mvh.
Andreas Paasch

Fra : Kenneth Bay Smidt

Dato : 31-03-01 11:59

Denne bog kan anbefales:

"Microsoft Frontpage 2000 på et øjeblik" kan købes ved forlaget www.globe.dk

MVH
Kenneth Bay Smidt
Katteri www.lai-ans.dk

Fra : J. Ewerty K.

Dato : 05-04-01 23:06

Jeg har selv lige gået i gang med Front Page og det
er da lykkes meget godt syntes jeg selv.
Jeg har lånt et utal af bøger på biblioteket, den
jeg fik mest glæde af var Step by Step fra forlaget Globe
Held og lykke
JEK

sunsite.auc.dk <tpbper@svendborg-kom.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:01c0b78a$ee5e4820$7766a8c0@wsteb206.svendborg.dk...