Kan man få MS' Edderkop til at køre under ~
Fra : Jakob Højlev Jørgens~

Dato : 02-06-03 16:46

En af mine venner har en ældre pc, der halter lidt efterhånden. Jeg har
foreslået hende, at hun går tilbage og bruger Windows 98 som styresystem,
men et meget vægtigt argument mod dette er, at der ikke er kabalespillet
"Edderkop" eller "Spider" i Windows 98.

Er det muligt at få spillet til at køre under Windows 98?

/Jakob Højlev Jørgensen
http://bugtaling.dk

Fra : Lars Frandsen

Dato : 02-06-03 19:01

"Jakob Højlev Jørgensen" <jakobhjfjerndette@tiscali.dk> skrev i en
meddelelse news:8hKCa.86$Jp3.12691@news010.worldonline.dk...
> [...]
> "Edderkop" eller "Spider" i Windows 98.
>
> Er det muligt at få spillet til at køre under Windows 98?

Det virker til WinMe, så det vil jeg tro.
--
Mvh. Lars Frandsen, Bramming
http://home.tiscali.dk/larsfr/

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-03 22:15

Ellers kan man hente en version her:
http://download.com.com/3000-2647-10176633.html?tag=lst-0-1
Den kører ok på en P1 133 win 95 maskine

Fra : Jakob Højlev Jørgens~

Dato : 02-06-03 22:33

<BHC> skrev i en meddelelse
> Ellers kan man hente en version her:
> http://download.com.com/3000-2647-10176633.html?tag=lst-0-1
> Den kører ok på en P1 133 win 95 maskine

Men det er ikke Microsofts version. Hun har faktisk købt en ellers glimrende
pakke med kabaler og kortspil ("Hoyle Card Games"), hvor "Spider" også
indgår, men der er ikke de samme muligheder for at ændre sværhedsgrad som i
MS-versionen (altså bestemme, om man vil bruge 1, 2 eller 4 kulører)

Så egentlig ønskede jeg at høre, om nogen havde erfaringer med at køre
Microsofts "Edderkop" på præcis Windows 98?

Men tak for svaret :)

/Jakob Højlev Jørgensen
http://bugtaling.dk

Fra : DWM

Dato : 02-06-03 22:34

> Så egentlig ønskede jeg at høre, om nogen havde erfaringer med at køre
> Microsofts "Edderkop" på præcis Windows 98?

WinME versionen kan køre på 98.

/Kenneth Iversen

How to Remove Linux and Install Windows 2000 or Windows NT:
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/q247/8/04.asp

Fra : Jakob Højlev Jørgens~

Dato : 02-06-03 22:52

"DWM" <no.valid.email.address@for.you.duh> skrev i en meddelelse