Nordmænd og ekstrabladet :)
Fra : Andropov

Dato : 02-06-03 16:03

Der er lidt sexord i så det kan vel godkendes :)

Nordmændene er ellers blevet lidt ophidsede på ekstrabladet :)

Roy:

- Dere dansker er en gjeng homoseksuelle pølsespisere som ikke engang
kan snakke rent! Jeg har aldri møtt dummere folk enn dansker, nest
etter svensker.

Det danske fotballandslaget består av parfymerte puddinger som er mer
opptatt av å se bra ut på håret enn å spill fotball.

7.6 skal Danmark få blø - på eget gress! Heia Norge!

En nordmand som underskriver sig med "Jeg hader alle dansker":

HVA er det egentlig du inbiller deg ved å skrive en så nederlatende
artikkel.....du vet jo godt at vi nordmenn kommer til å knuse dere...
det eneste dere dansker har skills i det er å drikke øl... sÅ vi skal
nok se ja .. for dere dansker kan faen meg ikke spille fotball!